تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غلامپور: استقلال با پیروزی برابر پرسپولیس از فشار خارج می‌شود

بهزاد غلامپور پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ارزیابی اش از دربی ۸۸ پایتخت بیان کرد: دیدار استقلال و پرسپولیس در هر حالتی و بدون توجه به جایگاه ۲ تیم در جدول اهمیت دارد و اکنون هم مهم نیست استقلال در رتبه یازدهم و پرسپولیس در جایگاه دوم قرار دارند. استقلال با پیروزی در دربی می‌تواند تا حد بسیار زیادی از فشاری که اکنون روی این تیم وجود دارد خارج شود. هر چند استقلال در هفته‌های اخیر از لیگ قهرمانان حذف شده و در لیگ برتر هم نتایج خوبی نگرفته است، اما از لحاظ فنی شرایط خوب و رو به پیشرفتی دارد. در کل فکر می‌کنم این تیم می‌تواند برنده دربی سرخابی‌ها باشد.

او ادامه داد: نکته حائز اهمیت این است که برخلاف تیم‌های دیگر لیگ که به صورت طبیعی مقابل استقلال بسته بازی می‌کنند، پرسپولیس چنین کاری انجام نمی‌دهد. به همین دلیل شاگردان باتجربه وینفرد شفر می‌توانند گره این بازی را باز کنند و نتیجه را به سود استقلال رقم بزنند.

مربی دروازه بان‌های اسبق پرسپولیس درباره وضعیت این تیم گفت: پرسپولیس پس از برتری مقابل الدحیل انگیزه بالایی دارد و از با وجود محرومیت از جذب بازیکن از لحاظ فنی هم همچنان خود را سر پا نگه داشته است. بدون شک همین مسائل می‌تواند جذابیت دربی را افزایش دهد.

غلامپور درباره اینکه آیا کمبود بازیکن در ترکیب پرسپولیس کار این تیم را برای نتیجه گیری در دربی سخت نمی‌کند، اظهار داشت: تاکنون که این موضوع در پرسپولیس تاثیر منفی زیادی نداشته، اما استقلال هم در دربی نمی‌تواند از بازیکنان باکیفیتی مانند محسن کریمی و داریوش شجاعیان استفاده کند. ضمن اینکه شاید نیومایر هم به این بازی نرسد. برانکو با وجود کمبود بازیکن پرسپولیس را جمع و جور کرده است و از طرفی بازیکنانش با هم هماهنگ هستند درحالی که استقلال بازیکنان جدید زیادی جذب کرده است که هفته به هفته وضعیت بهتری پیدا می‌کنند.

پیشکسوت استقلال درباره انتقاد‌هایی که نسبت به عملکرد بازیکنان جدید خارجی این تیم مانند مارکوس نیومایر و الحاجی گرو مطرح شده است، گفت: بازیکن خارجی برای جا افتادن در تیم‌های ایرانی نیاز به زمان دارد. باید هواداران و پیشکسوتان استقلال مدتی به نیومایر، گرو و همام زمان بدهند تا آن‌ها بتوانند توانایی هایشان را ثابت کنند. نتیجه نگرفتن استقلال شرایط را برای این نفرات هم سخت کرده است، اما وقتی وینفرد شفر ترکیب اصلی اش را پیدا کند، آن‌ها هم می‌توانند با سایر نفرات به هماهنگی بیشتری برسند.

او درباره اینکه با توجه به فعالیتش در تیم‌های استقلال یا پرسپولیس تمایل دارد کدام تیم در دربی ۸۸ به پیروزی برسد، گفت: من حدود یک سال و نیم در پرسپولیس مربی بودم، اما حدود ۶ سال به عنوان بازیکن و مربی دروازه بان‌های استقلال فعالیت کردم. به همین دلیل طبیعی است که دوست دارم استقلال در شهرآورد ۸۸ برنده باشد و اطمینان دارم این اتفاق هم رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانیدحسرت بزرگ هواداران استقلال در آستانه دربی استقلالى‌ها آماده دربی می‌شوند دعوای بین المللی استقلال و پرسپولیس امروز کلید می‌خورد

انتهای پیام/

آخرین اخبار از دربی 88



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غلامپور: استقلال با پیروزی برابر پرسپولیس از فشار خارج می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..