تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نعمتی، سرانجام فیکس در دربی؟

۷۷۶۲۲۹

۸۶۵ بازدید

سیامک نعمتی ستاره این روزهای تیم پرسپولیس احتمالا پنج شنبه اولین دربی اش را تجربه خواهد کرد.

ورزش سه: از نیم فصل دوم لیگ هفدهم، سیامک نعمتی به ترکیب اصلی تیم پرسپولیس رسید و توانست عملکرد قابل قبولی را هم از خود بر جای بگذارد. برانکو نعمتی را در پست مهاجم سایه قرار می داد و همین باعث شد تا شماره 88 پرسپولیس نیز همچون دیگر بازیکنان به مهره ای چند پسته و کارآمدتر تبدیل شود. او این فصل به بازیکن اصلی تیم تبدیل شده و با درخشش فوق العاده، نقش پررنگی در موفقیت های تیم پرسپولیس داشته است.

نعمتی در این فصل 2 گل زده و فارغ از این گل ها، بازیکنی توانا نشان داده است. با این حال او هرگز در دربی پایتخت فیکس نبوده و تنها سابقه 6 دقیقه بازی در مقابل استقلال با پیراهن پرسپولیس را دارد. در دربی 86 او دقیقه 84 به زمین آمد و عملکرد خوبی هم داشت و هم تیمی هایش را در جریان کنترل و حفظ نتیجه یاری رساند. او در دربی برگشت به زمین نرفت.

حالا اگر در تمرینات اتفاق ناگواری برای این بازیکن رخ ندهد، وی درمقابل استقلال فیکس خواهد بود و اولین حضورش در ترکیب اصلی را در بزرگترین بازی فوتبال ایران تجربه خواهد کرد. نعمتی پیش تر دروازه استقلال و مهدی رحمتی را با پیراهن پیکان باز کرد و اکنون نیز چشم میلیون ها پرسپولیسی به ساق پای این بازیکن خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نعمتی، سرانجام فیکس در دربی؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..