تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساخت قالیچه‌نما‌های جذاب و دیدنی با توپ بدمینتون!

۷۷۶۱۱۵

۶۷ بازدید

گروه هنری «We Make Carpets» اولین پرده نقش دار خود را در سال ۲۰۰۹ و بااستفاده از میوه درخت کاج ساختند. از آن زمان نزدیک به یک دهه گذشته است و در این مدت آن‌ها از مواد اولیه متنوعی برای ساخت قالیچه‌نما‌های فریبنده و زیبای خود روی کف یا دیوار استفاده کرده اند.

برترین‌ها: گروه هنری «we make carpets» اولین پرده نقش دار خود را در سال ۲۰۰۹ و بااستفاده از میوه درخت کاج ساختند. از آن زمان نزدیک به یک دهه گذشته است و در این مدت آن‌ها از مواد اولیه متنوعی برای ساخت قالیچه‌نما‌های فریبنده و زیبای خود روی کف یا دیوار استفاده کرده اند. این قالیچه نما‌ها از اشیای عادی و روزمره‌ای مثل توپ بدمینتون، نودل استخری، اسفنج ظرفشویی، گیره کاغذ و گیره لباس ساخته شده اند.

ساخت قالیچه نما‌ها های جذاب و دیدنی با توپ بدمینتون! ساخت قالیچه نما‌ها های جذاب و دیدنی با توپ بدمینتون! ساخت قالیچه نما‌ها های جذاب و دیدنی با توپ بدمینتون! ساخت قالیچه نما‌ها های جذاب و دیدنی با توپ بدمینتون! ساخت قالیچه نما‌ها های جذاب و دیدنی با توپ بدمینتون! ساخت قالیچه نما‌ها های جذاب و دیدنی با توپ بدمینتون! ساخت قالیچه نما‌ها های جذاب و دیدنی با توپ بدمینتون! ساخت قالیچه نما‌ها های جذاب و دیدنی با توپ بدمینتون! ساخت قالیچه نما‌ها های جذاب و دیدنی با توپ بدمینتون! ساخت قالیچه نما‌ها های جذاب و دیدنی با توپ بدمینتون! ساخت قالیچه نما‌ها های جذاب و دیدنی با توپ بدمینتون! ساخت قالیچه نما‌ها های جذاب و دیدنی با توپ بدمینتون! ساخت قالیچه نما‌ها های جذاب و دیدنی با توپ بدمینتون! ساخت قالیچه نما‌ها های جذاب و دیدنی با توپ بدمینتون!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساخت قالیچه‌نما‌های جذاب و دیدنی با توپ بدمینتون!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..