تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهترین گوشی های موبایل سال 2018 به انتخاب کاربران (عکس)

بهترین گوشی های موبایل سال 2018 به انتخاب کاربران (عکس) بهترین گوشی موبایل سال 2018

همگی از اهمیت یک گوشی هوشمند مناسب با خبر هستیم به طوریکه دیگر نمی‌توان با یک گوشی ساده کارهای روزانه زندگی را انجام داد . گوشی موبایل امروزه تبدیل شده به یک بخش مهم زندگی و داشتن یک گوشی موبایل مناسب کار شما را ساده و آسان تر خواهد کرد .

در این جا با 7 مدل از بهترین گوشی هاي‌ منتخب درسال 2018 – 1397 آشنا شوید ودر صورتی که قصد خرید گوشی هوشمند دارید بتوانید با این راهنمایی انتخاب بهتری را انجام دهید.

با توجه به افزایش چند برابری گوشی نسبت به سال 96 سعی کردیم گوشی هاي‌ ارزان قیمت مناسب هم بشما معرفی نماییم. « در پایین گوشی ها با قیمت معرفی شده اند و ممکن است گوشی ها تغییر قیمت داشته باشند»

بهترین گوشی های موبایل سال 2018 به انتخاب کاربران (عکس)

1- گوشی موبایل بلک بری Blackberry motion

قیمت بدون گارانتی : از 3,150,000 تومان

ویژگی‌های اصلی و کلیدی گوشی Black berry motion:

صفحه نمایش 5.5 اینچی

وضوح صفحه نمایش 1080 * 1920 پیکسل

سیستم عامل اندروید 7.1 «Nougat»

حافظه داخلی 32 گیگابایت

باتری لیتیوم یون 4000 میلی‌آمپر

دو سیم‌کارته

دوربین 12 مگاپيکسل

پردازنده Octa-core Cortex-A53 CPU

شبکه GSM / HSPA / LTE

بهترین گوشی های موبایل سال 2018 به انتخاب کاربران (عکس)

کمپانی بلک‌بری برخلاف مدل قبلی خود که از کیبورد بهره برده بود، اینبار از گوشی با صفحه نمایشگری کاملا لمسی و تنها به یک دکمه بسنده کرده است.

گوشی موبایل «Motion» یکیدیگر از محصولات اندرویدی بلک‌بری بوده که به نسخه 7.1 از سیستم‌عامل اندروید موسوم به نوقا مجهز شده است. قیمت این گوشی درحدود 3میلیون تومان برای کاربران ارائه میشود.

گوشی Black berry motion با صفحه نمایش کامل لمسی با مدل‌هاي‌ نامتعارف قبلی خود کاملا متفاوت بوده است. در طراحی این گوشی دیگر خبری از لبه هاي‌ منحنی و حاشیه هاي‌ پایین اطراف این نمایشگر نیست.

گوشی بلک‌بری موشن به صفحه نمایشی با اندازه 5.5 اینچی مجهز شده است و دارای رزولوشن 1080 در 1920 است که از وضوح و میزان روشنایی قابل قبولی برای نمایش اطلاعات برخوردار است. نمایشگر این مدل، ضد خش است و بهمین جهت، کاربران نباید نگران خط و خش احتمالی روی ان باشند.

کمپانی بلک‌بری دوربین‌هاي‌ مجهز شده در انواع مدل‌هاي‌ گوشی‌هاي‌ هوشمندش آن چنان که باید و شاید انتظار کاربران را برآورده نمی کنند بنابر این این مساله نمی تواند جزو فاکتورهای موجود برای کاربرانی که به دنبال این گوشی هستند باشد.

به کاربردن دوربین دوگانه در اکثر پرچم‌داران درسال جدید از کمپانی بلک‌بری انتظار می‌رفت که در گوشی جدید خود از دوربین پیشرفته‌تری بهره گیرد ولیکن این شرکت از سنسور 12 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 بهره برده است. بلک بری موشن به حالت هاي‌ فیلم برداری متنوعی مجهز شده که امکان ضبط ویدیوهای 4K با نرخ 30 فریم بر ثانیه نیز دراین بین مشاهده می شود.

بلک‌بری موشن همانند مدل قبلی خود keyone از نظر سخت افزاری و عملکرد چنان پیشرفتی نداشته و میتوان گفت که از این لحاظ جزو گوشی‌هاي‌ میان‌رده قرار می گیرد.

سخت افزار گوشی بلک بری موشن به پردازنده اسنپدراگون 625 و حافظه ذخیره سازی 32 گیگابایتی مجهز شده است. میزان رم این گوشی نسبت به keyone یک گیگابایت ارتقا داشته و دارای 4 گیگابایت رم می باشد.

دربخش باتری، گوشی بلک‌بری موشن خوشبختانه ظرفیت باتری را نسبت به مدل keyone افزایش داده است. با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر ساعت دراین گوشی که پردازنده ودر کل سخت افزار کم مصرفی دارد شارژ گوشی رابا مدت زمان طولانی در خود نگه می‌دارد.

بهترین گوشی های موبایل سال 2018 به انتخاب کاربران (عکس)

2- گوشی موبایل Huawei P20

بهترین گوشی از لحاظ دوربین

مناسب برای عکاسی به دلیل کیفیت بالای دوربین

قیمت با گارانتی : از 9,500,000 تومان

ویژگی‌های اصلی و کلیدی گوشی Huawei P20:

صفحه نمایش 5.8 اینچی

وضوح صفحه نمایش 1080*2240 پیکسل

سیستم عامل اندروید 8.1 «Oreo»

حافظه داخلی 128 گیگابایت

باتری لیتیوم یون 3400 میلی‌آمپر

دو سیم‌کارته

دوربین 12+20 مگاپيکسل

پردازنده Quad-core Cortex-A73 + Quad-core Cortex-A53 CPU

شبکه GSM / HSPA / LTE

بهترین گوشی های موبایل سال 2018 به انتخاب کاربران (عکس)

بعد از معرفی گوشی هواوی میت 10 پرو حالا نوبت به معرفی پرچم‌دار دیگری از کمپانی هواوی میرسد. گوشی شگفت انگیزی که با کیفیتی برابر با کمپانی‌هایي هم چون اپل یا سامسونگ و با قیمتی بسیار مناسب توجه هر بیننده اي رابه خود جلب کرده است.

قدرت نمایی هواوی بین همه ی گوشیای هوشمند را دراین گوشی می توان لمس کرد. هواوی پس از ارائه میت 10 پرو اینبار سعی بر ان داشته تا بهترینِ بهترین خودرا از تمام جهات نسبت به مدل قبلی خود درسال 2018 رونمایی کند.

هواوی با نوآوری جدید هوش مصنوعی خود که در میت 10 پرو استفاده کرده بودو در گوشی Huawei P20 «هواوی پی 20» نیز از این نوآوری بهره‌برده است. شایان به ذکر است استفاده از این تکنولوژی در هیچکدام از پرچم‌دارهای 2018 به چشم نمیخورد.

هواوی در طراحی گوشی P20 همانند اپل x عمل کرده است. شباهت بسیار زیاد این دو گوشی از نظر ظاهری تنها با کنار هم قرار دادن این دو گوشی برایتان آشکار میشود.

به دنباله پیروی این گوشی و گوشی‌هاي‌ اندرویدی دیگر در حاشیه اندک بالای صفحه نمایش از کمپانی اپل، شباهت پنل جلویی ان‌ها رابه یک دیگر دوچندان کرده است. شباهت پنل جلویی و پنل پشت این گوشی از لحاظ برآمدی دوربین و طرز قرار گرفتن ان شباهتش رابه آیفون 10 بسیار نزدیک کرده است.

هواوی در پنل جلو و پشت از جنس شیشه و آلومینیو در فریم گوشی p20 بهره برده است. این طراحی به زیباتر شدن هرچه بیشتر و داشتن فناوریی جدید و سخت افزاری عالی، ان رابه یک گوشی بی عیب و نقص تبدیل کرده است. صفحه نمایش 5.8 اینچی با رزولوشن 1080*2240 با تراکم پذیری 429 پیکسل در هر اینچ رابه کاربران ارائه میدهد.

این گوشی با همکاری شرکت لایکا که یکی از بزرگ ترین و بهترین تولید کنندگان لنز برای دوربین ها در دنیا به شمار می رود، جدید ترین لنز دوربین خودرا موسوم به VARIO-SUMMILUX، که می تواند بزرگنمایی اپتیکال 3 برابری ایجاد کند بهره برده است.

دوربین سه گانه گوشی پی 20 به یک سنسور رنگی 40 مگاپیکسلی، یک سنسور تک‌رنگ 20 مگاپیکسلی و یک سنسور 8 مگاپیکسلی با لنز تله فوتو مجهز شده است و می تواند عکس‌هایي با بیشترین تعداد پیکسلی که در دیگر گوشی‌هاي‌ مدرن امروزی وجود ندارد ثبت کند.

دوربین 20 و 12 مگاپیکسلی این گوشی در مقایسه با ایفون یا سامسونگ فوق العاده به نظرم می آید. دوربین سلفی این گوشی از 24 مگاپیکسل پشتیبانی کرده و ضبط ویدئوهایی در رزولوشن 4K را برای کاربران فراهم کرده است.

عملکرد خوب سخت افزار این گوشی توسط پردازنده‌ي هشت هسته اي HiSilicon Kirin 970 و رم 6 گیگابایتی قوی که در اجرای بازی ها و اپلیکیشن‌هاي‌ سنگین، فوق العاده عمل کرده و حافظه داخلی 128 گیگابایتی که باعث شده کاربر تا مدت ها در استفاده از کارت حافظه بی‌نیاز باشد. حتی در زمان نیاز به کارت حافظه تا 256 گیگابایت را پشتیبانی می کند.

وظیفه‌ي تامین انرژی گوشی p20 توسط باتری 3400 میلی آمپر ساعت صورت می گیرد. درواقع هواوی دراین مدل‌ها از تکنولوژی سوپرشارژ با توان 22.5 واتی برای شارژ بسیار سریع استفاده میکند که باعث سریع‌تر شارژ شدن گوشی میشود.

بهترین گوشی های موبایل سال 2018 به انتخاب کاربران (عکس)

3 – گوشی سامسونگ گلکسی جی6 – Samsung Galaxy J6

مناسب برای استفاده طولانی مدت به دلیل دیر تمام کردن شارژ

یک گوشی عالی با قیمت کم در بازار فعلی

قیمت فعلی بدون گارانتی 2450000 تومان

گوشی‌هاي‌ گلکسی جی ۴ و گلکسی جی ۶ سامسونگ با قیمت مقرون‌‌به‌صرفه و دوربین سلفی با فلاش LED رسما معرفی شدند.

سیستم عامل : اندروید ۸.۰ اوریو

ابعاد صفحه : ۵.۶ اینچ

حافظه داخلی : 32 گیگابایت

باتری : لیتیوم یونی ۳؛۰۰۰ میلی‌آمپر

سیم کارت : دو سیم کارت نانو

دوربین : 13 مگاپیکسل

ابعاد گوشی : 8.2 × 70.2 × 149.3 میلی ‌متر

وزن : 154 گرم

شبکه ارتباطی : 4G

بهترین گوشی های موبایل سال 2018 به انتخاب کاربران (عکس)

4- گوشی موبایل BlackBerry KeyOne

قیمت با گارانتی : از 3,350,000 تومان

ویژگی‌های اصلی و کلیدی گوشی BlackBerry KeyOne:

صفحه نمایش 4.5 اینچی

وضوح صفحه نمایش 1620*1080 پیکسل

سیستم عامل اندروید 7.1

حافظه داخلی 32/64 گیگابایت

باتری لیتیوم یون 3505 میلی‌آمپر

دو سیم‌کارته

دوربین 12 مگاپیکسلی

پردازنده Octa-core 2.0 GHZ Cortex-A53

شبکه GSM / HSPA / LTE

بهترین گوشی های موبایل سال 2018 به انتخاب کاربران (عکس)

بهترین گوشی هوشمند با کیبورد فیزیکی

کمپانی کهنه‌کار بلک بری طی سال‌هاي‌ اخیر محصولات بسیار زیاد و متفاوتی را تولید و به بازار عرضه داشته است. پیش از تولید پرچم‌دار اندرویدی خود «BlackBerry KeyOne» گوشی بلک بری پرایو را بعنوان پرچمدار اندرویدی اش معرفی کرده بود. گوشی بلک‌بری‌کی‌وان «BlackBerry KeyOne» با نام بلک بری مرکوری «BlackBerry Mercury» نیز شناخته می شود.

این گوشی برخلاف دیگر گوشی‌هاي‌ هوشمند که از کیبورد مچازی استفاده میکنند، دارای صفحه کلید فیزیکی ثابت میباشد. این فاکتور به همراه طراحی بسیار زیبا و تدابیر امنیتی تلفن همراه مختص این شرکت است که گوشی بلک بری Key One را عرضه کرده است.

امنیت بالا، طول عمر زیاد باتری این گوشی باعث شده تا کاربرانی که کارهای بیزینسی و مهمی را انجام می دهند، BlackBerry KeyOne برایشان شگفت انگیز باشد و قیمت حدودی ان که 3 میلیون تومان است زیاد پراهمیت واقع نشود.

گوشی BlackBerry KeyOne با همراه داشتن کیبورد چهار ردیفه در زیر نمایشگر IPS LCD، باعث شده است تا بیش از پیش ابعاد این گوشی افزایش یابد. استفاده از حسگر اثر انگشت دراین گوشی برای اولین بار توسط کمپانی بلک‌بری صورت گرفته است.

اسکنر اثر انگشت این گوشی بر روی بهترین موقعیت مناسب یعنی دکمه space قرار گرفته است. طراحی گوشی BlackBerry KeyOne با پوشش بدنه‌ي آلومینیومی علاوه بر زیبایی و درخشش باعث محکم‌تر شدن هرچه بیشتر این گوشی می شود.

گوشی بلک‌بری علیرغم گوشی هاي‌ موجود در بازار که نسبت تصویرشان 16:9 است این گوشی 4.5 اینچی بعلت استفاده از کیبورد و اشغال نمودن فضا توسط ان دارای نسبت تصویر 3:2 است.

رزولوشن تصویر دراین گوشی 1080*1620 است که عکسهای خوب و با کیفیتی رابه ارمغان می‌آورند اما به دلیل نامتعارف بودن نسبت تصویر این گوشی گاها در نمایش برخی ویدیو ها و بازی ها با مشکل روبه‌رو می شود.

گوشی BlackBerry KeyOne برخلاف دیگر محصولات این کمپانی از دوربین خیلی خوبی برخوردار است. دوربین 12 مگاپیکسلی این گوشی عکسهایی فراتر از حد انتظار ارائه میدهد.

مهم ترین علت این کیفیت را می توان بهرهگیری گوشی بلک بری Key One از سنسور IMX378s شرکت سونی دانست. سنسور بکار رفته دراین گوشی همانند گوشی گوگل پیکسل میباشد.

قدرت سخت افزاری این گوشی از پردازنده اسنپدراگون 625 و پردازنده‌ي گرافیکی آدرنو 605 برگرفته شده است. پردازنده اصلی این گوشی نسبت به پردازنده‌هاي‌ قویتر انرژی کمتری را مصرف میکند همچنین این پردازنده برای بازی‌هاي‌ گرافیکی سنگین مناسب نمی‌باشد.

ضعف این سخت افزار زمانی مشخص می شود که چندین برنامه را با هم اجرا کرده باشید چراکه این عمل باعث کند شدن دستگاه میشود. ظرفیت حافظه ذخیره سازی دراین گوشی از دو نسخه‌ي 32/64 گیگابایتی که به ترتیب 3 گیگ رم و 4 گیگ رم بهره‌ برده‌اند عرضه می شود.

از مهم ترین نقاط قوتی که میتوان برای این گوشی نام برد طولانی بودن عمر باتری 3505 میلی آمپری کی‌وان است. ظرفیت بالای این باتری باعث شده است تا کاربر بتواند بیش از 12 ساعت با صفحه‌ي روشن گوشی کار کند چرا که سخت افزار و نمایشگر این گوشی انرژی کمی را مصرف می کنند.

بهترین گوشی های موبایل سال 2018 به انتخاب کاربران (عکس)

5- گوشی موبایل Xiaomi Mi Mix 2

بهترین گوشی با کمترین حاشیه‌‌ي LCD

قیمت بدون گارانتی : از 4,480,000 تومان

ویژگی‌های اصلی و کلیدی گوشی Xiaomi Mi Mix 2:

صفحه نمایش 5.99 اینچی

وضوح صفحه نمایش 2160*1080 پیکسل

سیستم عامل اندروید 7.1

حافظه داخلی 256/128/64 گیگابایت

باتری لیتیوم یون 3400 میلی‌آمپر

دو سیم‌کارته

دوربین 12 مگاپیکسلی

پردازنده «Octa-core «4×2.45 GHz Kryo & 4×1.9 GHz Kryo

شبکه GSM / CDMA / HSPA / EVDO / LTE

بهترین گوشی های موبایل سال 2018 به انتخاب کاربران (عکس)

درسال‌هاي‌ پیشین شاید برای خیلی از کاربران ایرانی شیائومی برندی ناشناخته بود، حتی با ورود محصولات جدید این کمپانی مانند Mi1؛ Mi4 و انواع سری‌هاي‌ Redmiها هیچ کس به ان‌ها اعتمادی نداشت اما پس از صرف زمان کوتاه مدت علاوه بر جلب اعتماد کاربران جایگاه ویژه‌اي در بازار گوشی‌هاي‌ هوشمند پیدا کردند.

کمپانی شیائومی با تولید گوشی‌هایي با مشخصات فوق‌العاده، کیفیتی بالا و با قیمتی بسیار کم‌تر از محصولات مشابه توانسته است دراین زمینه روز به روز به موفقیت‌هاي‌ چشمگیری دست یابد.

موفقیت‌هاي‌ این شرکت به گونه‌اي چشمگیر شده است که بعد از کمپانی‌هاي‌ بزرگی هم چون اپل و سامسونگ شرکت شیائومی جایگاه سوم رابه خود اختصاص داده است.

کاربرانی که در شرف خرید گوشی‌هایي باکیفیت بالا و قیمت مناسب هستند گوشی می‌میکس 2 برایشان انتخاب درستی است و این گوشی با قیمت تقریبی 2 میلیون تومان به فروش میرسد.

امسال شرکت شیائومی از بهترین محصول خود و دومین سری از محصولات می‌میکس به نام Xiaomi Mi Mix 2 «می‌میکس‌ 2» رونمایی کرد. شرکت شیائومی با طراحی فوق‌العاده زیبای می‌میکس 2 ؛ از ترکیت فلز و سرامیک در ساخت این گوشی بهره برده است. در نسخه ي ویژه گوشی Mi Mix 2 با قیمت بالاتر و حافظه‌ي رم 8 گیگابایتی و با بدنه‌ي یکپارچه‌ي سرامیکی و نواری با پوشش طلا در اطراف دوربین اصلی و حسگر اثر انگشت روانه بازار شده است.

گوشی می‌میکس 2 نمایشگری مشابه با اس 8؛ گوشه‌هاي‌ گرد و منحنی این گوشی باعث شده تا بتوان گوشی را آسان در دست گرفت. نمایشگری بدون حاشیه با اندازه صفحه نمایش 5.99 اینچی، رزولوشن 1080×2160 پیکسل و نسبت تصویر 18:9 نسبت به گوشی‌هایي با نمایشگر‌هاي‌ بزرگ و نسبت تصویر استاندارد 16:9؛ عرض کمتری دارد.

صفحه نمایش این گوشی باکیفیت Full HD توانایی نمایش بازی‌ها ؛ مشاهده فیلم ها و سایر موارد همان‌ گونه فوق العاده میباشد و همانند نسخه قبلی عملکرد صفحه نمایش این گوشی نیز شما را راضی خواهد کرد.

گوشی می‌میکس 2 از دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی «با سنسور IMX386 سونی» و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی بهره میبرد. دوربین پشتی این گوشی مجهز به یک سنسور 12 مگاپیکسلی و لرزشگیر 4 محوره میباشد و با این حال سیستم لرزشگیر باعث افزایش نسبی کیفیت فیلم هاي‌ 4K و عکسهایی که در نور کم گرفته شده اند، شده است.

گوشی Mi Mix 2 همانند نسخه قبلی شاهد حضور دوربین سلفی در قسمت پایینی صفحه نمایش می‌باشیم که بطور حتم موقعیت مناسبی برای قرار گرفتن دوربین گوشی نمی‌باشد. قرار گرفتن دوربین دراین نقطه نه تنها باعث می شود در تعداد زیادی از موارد دوربین توسط دست شما پوشانده شود بلکه سلفی هاي‌ گرفته شده نیز دارای زاویه تصویر اذيت دهنده‌اي می‌باشند.

می‌میکس 2 از نظر عملکرد و سخت افزاری، به پردازنده اسنپدراگون 835 مجهز شده است. این تراشه‌ي 64 بیتی از هشت هسته‌ي پردازشی و واحد پردازش گرافیکی آدرنو 540 بهره می برد.

کمپانی شیائومی این گوشی را در سه نسخه با حافظه‌ي رم 6 گیگابایتی و حافظه‌ي ذخیره‌سازی 64؛ 128 یا 256 گیگابایت ارائه میدهد. اما شیائومی یک نسخه‌ي ویژه دیگر نیز با حافظه‌ي رم 8 گیگابایتی و حافظه‌ي ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی درنظر گرفته است، که می توان چهار نسخه را برای این گوشی درنظر گرفت.

وظیفه‌ي تأمین انرژی می‌میکس 2 را یک باتری با ظرفیت 3400 میلی‌آمپر ساعتی تأمین میکند که به‌ لطف نسل سوم فناوری شارژ سریع کوالکام موسوم به Quick Charge 3.0؛ امکان شارژ ان در زمانی کوتاه وجوددارد.

بهترین گوشی های موبایل سال 2018 به انتخاب کاربران (عکس) 6- گوشی موبایل Samsung Galaxy Note 8 بهترین گوشی هوشمند دارای قلم

قیمت با گارانتی : از 8,100,000 تومان

ویژگی‌های اصلی و کلیدی گوشی Samsung Galaxy Note 8:

صفحه نمایش 6.3 اینچی

وضوح صفحه نمایش 2960 × 1440 پیکسل

سیستم عامل اندروید اندروید 7.1

حافظه داخلی 64/128/256 گیگابایت

باتری لیتیوم پلیمری 3300 میلی آمپر

دو سیم‌کارته

دوربین 12+12 مگاپیکسل

پردازنده Exynos 8895 Octa/Snapdragon 835

شبکه 4G

بهترین گوشی های موبایل سال 2018 به انتخاب کاربران (عکس)

در ابتدا باید بشما همراهان گرامی عرض کنم که گوشی Note 8 از سریِ نوت سامسونگ «Samsung Note» از لحاظ فنی هیچ تفاوت چشمگیری با مدل گلکسی +S9 از سری اس ندارد.

با این حال مدل‌هاي‌ سری نوت سامسونگ، به دلیل داشتن امکانات ویژه‌اي از پرطرفدارترین مدل‌هاي‌ ارائه شده‌ي شرکت سامسونگ هستند. این گوشی «Samsung Galaxy Note 8»؛ نسبت به گوشی +Samsung Galaxy S9 ارزانتر بوده و با قیمت حدودا 3 میلیون تومان عرضه می شود.

گوشی Samsung Galaxy Note 8 «گلکسی نوت 8» با اندازه صفحه نمایش 6.3 اینچ که تنها 0.3 اینچ از اس 9 پلاس بزرگ‌تر است، میتواند گوشی مناسبی برای کاربران علاقه‌مند به گوشی‌هایي با صفحه نمایش بزرگ باشد.

شما می توانید از صفحه نمایش بزرگ و طراحی باریک ان لذت ببرید اما این بزرگ بودن صفحه نمایش تاحدودی استفاده‌ از ان رابا یک دست دشوار می‌سازد، ولی باوجود قلم هوشمند، کار کردن با گوشی نوت 8 می تواند رضایت‌بخش باشد.

یکی از برجسته‌ترین وجوه تمایز فبلت جدید سامسونگ «نوت 8»؛ بهره‌مندی ان از قلم استایلوس سامسونگ موسوم به اس‌پن «SPen» است. از لحاظ ظاهری، قلم نوت 8؛ تفاوتی با قلم مدل‌هاي‌ گذشته، یعنی نوت 7 و نوت 5 ندارد. این قلم که حدود 11 سانتی‌متر طول دارد، در شکاف روی لبه‌ي پایینی گوشی جای می گیرد و نیازی هم به شارژ کردن ندارد.

در Note 8 دوربین عملکردی فوق‌العاده‌اي داشته، به طوریکه دوربین اصلی دارای لنزهای دوگانه 12 مگاپیکسلی، برای زوم اپتیکال و همچنین زوم دیجیتال است که بشما این امکان را می دهد تا پس از گرفتن عکس تمام جلوه هاي‌ پس زمینه را تار نمایید.

از لحاظ فنی گوشی نوت 8 یکی از بهترین و سریعترین، از سری نوت سامسونگ‌ به شمار می رود. گلکسی نوت 8 در سه نسخه با حافظه‌‌ي ذخیره‌سازی داخلی 64؛ 128 و 256 گیگابایت عرضه شده است که امکان ارتقاء این حافظه به‌واسطه‌ي وجود درگاه کارت حافظه‌ي میکرو‌اس‌دی تا سقف 256 گیگابایت وجوددارد. نسخه‌اي که در اختیار سامسونگ قرار دارد از 64 گیگابایت حافظه‌ي داخلی و 6 گیگابایت رم بهره میبرد.

گوشی گلکسی نوت 8 از اولین تراشه‌ي 8 هسته‌اي Exynos 8895 سامسونگ در فناوری ساخت پردازنده بهره برده است. از این رو گلکسی نوت 8 با استفاده از تراشه‌ي اکسینوس 8895؛ عملکرد سریع‌تر و بهینه‌تری را در اختیار کاربر قرار میدهد.

باتوجه به پردازنده‌ي 10 نانومتری نوت 8 و مصرف بهینه‌ي ان؛ کمپانی سامسونگ معتقد است که باتری 3300 میلی‌آمپری شارژدهی مناسبی خواهد داشت اما به عقیده کاربران چنین ظرفیتی پاسخ‌گوی نمایشگر +QHD و 6.3 اینچی نوت 8 نخواهد بود.

بهترین گوشی های موبایل سال 2018 به انتخاب کاربران (عکس)

7- گوشی موبایل Samsung Galaxy S9 Plus

بهترین گوشی هوشمند با بالاترین کیفیت صفحه نمایش

قیمت با گارانتی : از 11,500,000 تومان

ویژگی‌های اصلی و کلیدی گوشی Samsung Galaxy S9 Plus:

صفحه نمایش 6.2 اینچی

وضوح صفحه نمایش 1440 × 2960 پیکسل

سیستم عامل اندروید 8.0 «اوریو»

حافظه داخلی 64/128/256 گیگابایت

باتری 3500 میلی‌آمپر

دو سیم‌کارت

دوربین 12 مگاپیکسل

پردازنده Qualcomm MSM8998 Snapdragon 845

بهترین گوشی های موبایل سال 2018 به انتخاب کاربران (عکس)

مناسب برای افرادی که بزرگ ترین صفحه نمایش و بهترین دوربین را دریک گوشی میخواهند.

شرکت سامسونگ پس از نیم قرن تلاش در عرصه تولید محصولات الکترونیکی، توانسته است خودرا بعنوان یکی از موفق‌ترین و بنام‌ترین تولید کنندگان در میان رقبای معتبر در فناوری دیجیتال مطرح کند.

طرفداران زیاد سامسونگ باعث شده‌اند تا این کمپانی تلاش خودرا در زمینه تولید گوشی‌هاي‌ هوشمند دوچندان نموده و بهترین‌ها را برای کاربران به ارمغان آورد. چندی پیش این کمپانی بهترین گوشی موبایل خودرا با نام Samsung Galaxy S9 Plus «گلکسی اس 9 پلاس» معرفی نمود که تا حدود زیادی انتظار طرفداران خودرا برآورده کرده است. گوشی هوشمند سامسونگ Galaxy S9 Plus با قیمت حدود 4.5 میلیون تومان در بازار عرضه میشود.

درحال حاضر می توان Galaxy S9 Plus را یکی از جدید‌ترین و پیشرفته‌ترین گوشی اندرویدی دانست که میتوانید از صفحه نمایش بزرگ و دوربین‌هاي‌ فوق‌العاده ان لذت ببرید. طراحی گوشی Galaxy S9 Plus یک بروز‌‌رسانی چشمگیر از مدل‌هاي‌ پرچم‌دار قبلی سامسونگ میباشد.

گوشی سامسونگ Galaxy S9 Plus، دارای صفحه نمایش منحنی با اندازه 6.2 اینچی است که 0.4 اینچ از مدل گلکسی S9 بیشتر می باشد، برای استفاده با دو دست طراحی شده است.

سامسونگ برای سال ها بهترین نمایشگرهای گوشی هوشمند را در بازار داشته است و ستاره گلکسی S9 از این قاعده مستثنی نیست. گوشی هوشمند گلکسی اس 9 پلاس با پنل Super AMOLED و رزولوشن +Quad HD، رنگ هاي‌ زنده و زاویه دید عالی رابه کاربران ارائه می دهد.

دوربین فوق‌العاده‌ي دوگانه گوشی Galaxy S9 Plus، دارای دو دیافراگم F1.5 و F2.4 است که عکسهای خیره‌کننده‎‌اي را برای کاربران عکاسی می کند. به گفته شرکت سامسونگ، فناوری دیافراگم دوگانه با تقلید از چگونگی واکنش چشم انسان به نور ساخته شده است. دوربین دوگانه گلکسی اس 9 پلاس در هنگام عکاسی در روشنایی روز لنز خود رابه حالت F2.4 تغییر میدهد ودر تاریکی شب لنز ان به حالت F1.5 میبرد تا یک عکس واضح و روشن را برای شما فراهم کند.

دوربین این گوشی به لطف سنسور فوق العاده سریع خود قادر به گرفتن 960 فریم در ثانیه میباشد. دوربین جلویی این گوشی نسبت به مدل +S8 هیچ تغییری نکرده است و از سنسور 8 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس اتوماتیک استفاده می کند که در گوشی‌هاي‌ سامسونگ منحصربه‌فرد است. با گرفتن عکس سلفی با دوربین جلوی گوشی Galaxy S9 Plus می توانید چهره خودرا با اپ AREmoji ادیت کرده یا روی چهره ماسک بگذارید.

پردازنده گوشی Galaxy S9 Plus با تراشه جدید 10 نانومتری Qualcom Snapdragon845 که سرعت ان حدود 30 درصد از نسل قبلی خود بیشتر است، این گوشی رابه یکی از سریع‌ترین گوشی‌هاي‌ اندرویدی تبدیل کرده است.

گوشی سامسونگ اس 9 پلاس دارای باتری 3500 میلی آمپری مشابه نسل قبلی خود است که می تواند 12 ساعت ویدئو پخش کند. ضمناً گوشی به یک شارژر سریع «Fast Charge» بی سیم مجهز شده است که تنها در 15 دقیقه 20 درصد باتری را شارژ می کند.

از دیگر گوشی های موبایل نیز در پایین همین قسمت حتما دیدن نمایید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهترین گوشی های موبایل سال 2018 به انتخاب کاربران (عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..