تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بانک‌ها باید تولیدکنندگان و سرمایه گذاران را حمایت کنند

بانک‌ها باید تولیدکنندگان و سرمایه گذاران را حمایت کنندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رستمی فرماندار تربت حیدریه در حاشیه بازدید از دو مجموعه صنعتی کارخانه گلوبال (بسته بندی زعفران) و کارخانه کاشی زعفران گفت: هدف از این بازدید بررسی، پیگیری مشکلات فراروی این مجموعه‌ها و طرح توسعه آن است.

وی ادامه داد:سخت گیری درضمانت‌های بانک‌ها برای پرداخت سرمایه درگردش، قوانین ومقررات دست وپاگیر اداری، عدم اختیارات لازم برخی مدیران درحل وفصل مشکلات واحد‌های تولیدی، مشکلات سخت گیری بیمه‌ها وسازمان تامین اجتماعی ودارایی ازجمله مشکلات ودرخواست‌های به حق تولیدکنندگان شهرستان است.

فرماندار تربت حیدریه افزود: یکی دیگر از مشکلات مطروحه که در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید از سوی صنعتگران مطرح می‌شود، معطل ماندن کار تولید طی چند سال و تعطیلی واحد‌های تولید شهرستان بوده که بانک‌ها برای وصول مطالبات خود وثیقه‌های واحد‌های تولید را به اجرا گذاشته اند وجلوی تولید را عملا گرفته اند.

رستمی تاکید کرد: برای توسعه اقتصادی باید عواملی را که به رکود بازار و تعطیلی برخی واحد‌های تولیدی می‌انجامد را شناسایی و حل کرد و در حال حاضر، اولویت این است که بتوانیم تصویری روشن از وضعیت تولید و بازار واحد‌های تولیدی و صنعتی ارائه دهیم.

وی گفت:حمایت از سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه تربت حیدریه با توجه به قرار گرفتن این شهرستان در محور مواصلاتی جنوب به شمال، حجم بالای تردد و از طرفی دارا بودن گمرک، منطقه ویژه اقتصادی و داشتن محصولات استراتژیک، یکی از راه‌های توسعه اقتصاد و اشتغال در منطقه است و ارائه تسهیلات، رونق و توسعه تولید، گام موثری از سوی دولت برای راه‌اندازی کارخانه‌های تعطیل و نیمه تعطیل است.

انتهای پیام //ز. ج

بازدید فرماندار تربت حیدریه از دو مجموعه صنعتی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بانک‌ها باید تولیدکنندگان و سرمایه گذاران را حمایت کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..