تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارسال پرونده تخلف واحدهای متخلف فروش خودرو به تعزیرات

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ قوانلو رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان به این سازمان، مبنی بر تخلفات گران فروشی و اجرا نکردن تعهدات برخی از نمایندگی‌های فروش در گرگان، موضوع در دستور کار بازرسان قرار گرفت.


وی ادامه داد: در بررسی‌های انجام شده، گران‌فروشی، عدم اجرا نکردن تعهدات، انجام نشدن محاسبه دقیق سود مشارکت و جریمه تاخیر در تحویل خودرو‌های تحویلی ۳ واحد، به شاکیان مشخص شد.


قوانلو گفت: پرونده تخلف این واحد‌های متخلف به ارزش ریالی یک میلیارد و ۱۰۸ میلیون و ۳۹۶ هزار و ۶۸۰ ریال در حق دولت و شاکی تشکیل و برای صدور رای نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.


انتهای پیام/م

پرونده تخلف واحدهای متخلف فروش خودرو به تعزیرات ارسال شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارسال پرونده تخلف واحدهای متخلف فروش خودرو به تعزیرات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..