تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منویات رهبری نباید تنها در دانشگاه آزاد تحقق یابد

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی اکبر ولایتی رئیس هیئت امنا و هیئت مؤسس دانشگاه آزاد در همایش دفاع همچنان باقیست به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در دانشگاه آزاد درحال برگزاری است، با بیان اینکه مردم ایران در اغلب دوره ها توحیدی بوده اند، گفت: هیچ ملتی در دنیا وجود ندارد که تاریخ توحید آن از ایران بیشتر باشد و ملت ایران با عشق سرزمینشان را حفظ کرده‌اند.

رئیس هیئت امنا و هیئت مؤسس دانشگاه آزاد گفت: هر دشمنی که به ایران حمله کرده است اگر در حوزه نظامی پیروز شد، در توحید با شکست مواجه میشد جز اسلام که آن هم به دلیل علاقه مردم به اسلام و توحید بود.

وی با بیان اینکه ایران همیشه در معرض حمله بوده است، اظهار کرد: ایران سابقه تاریخی سیاسی و فرهنگی پیوسته دارد، در تاریخ ایران و از زمان صفویه تا به امروز ۲۵ جنگ داشته ایم و ۱۱ قرارداد صلح؛ کمترین کشوری در دنیا وجود دارد که این چنین مورد حمله قرار گرفته باشد.

ولایتی درباره کتاب‌های شیعه گفت: بخش بزرگی از کتاب های شیعه پس از صفویه نوشته شد و به نام اهل بیت کشور را زنده نگه داشتند.

منویات رهبری نباید تنها در دانشگاه آزاد تحقق یابد

در ادامه مراسم حسین نصیر زاده فرمانده بسیج مرکز کارکنان دانشگاه آزاد در همایش دفاع همچنان باقیست به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در دانشگاه آزاد درحال برگزاری است با اشاره به پایداری مردم گفت: مردم انقلابی ایرانی ۸ سال دفاع کردند و پس از امام خمینی (ره) دفاع همچنان باقیست و جنگ در حوزه اقتصادی وارد شده است.

فرمانده بسیج مرکز کارکنان دانشگاه آزاد با اشاره به بسیج دانشگاه آزاد گفت: جمع نیروی ارزشی و انقلابی در دانشگاه آزاد تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا همچون روزهایی که با امام خمینی و پیمان بستند امروز هم در دانشگاه آزاد به دنبال تحقق منویات رهبری و تحقق برنامه های علمی قدم بردارند.

وی با بیان اینکه تنها در دانشگاه آزاد منویات رهبری نباید تحقق یابد اظهار کرد : تحقق این امر به دست تمام دانشگاهیان است آنها باید در برابر جنگ سخت و ترم ایستادگی کننند.

نصیر زاده تصریح کرد: دانشگاهیان تا زنده هستند رزمنده هستند و ایستادگی خواهیم کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منویات رهبری نباید تنها در دانشگاه آزاد تحقق یابد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..