تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترس از جدايي در دانش آموزان کلاس اولي را چگونه درمان کنيم؟

ترس از جدايي در دانش آموزان کلاس اولي را چگونه درمان کنيم؟

خبرگزاري آريا –
ترس از مدرسه
مادر بايد به کودک کمک کنند تا مکان هاي مختلف مدرسه را بشناسد
زارع نيستانک، دکتراي روانشناسي کودک و نوجوان، در ارتباط با تمهيدات والدين براي سال جديد تحصيلي گفت: والدين بهتر با صحبت کردن در خصوص ارتباط با دوستان، مدرسه را براي فرزندشان دلچسب و جذاب کنند و توضيحات و خاطراتي براي فرزندان خود بيان کنند.
وي افزود: از اين طريق کودک مي تواند بر اضطراب تنهايي و ترس جدايي از والدين غلبه کند.
عضو هيات علمي دانشگاه يادآور شد: بيدار شدن از خواب يکي از مشکلات کودکان در روزهاي آغازين مهرماه است. بنابراين بهتر است والدين پيش از آغاز مدرسه کودک را به زودبرخاستن از بستر و صرف صبحانه تشويق کنند.
وي گفت: والدين مي توانند با بيان خاطرات خوش خود از دبستان، تمايل کودک را براي حضور در مدرسه افزايش دهند.
دکتراي روانشناسي کودک و نوجوان گفت: مادر بايد هنگامي که فرزندش را به مدرسه مي برد، به وي اطمينان دهد که پس از تعطيلي حتما به سراغ وي مي آيد.
زارع نيستانک تاکيد کرد: مادر بايد به کودک کمک کنند تا مکان هاي مختلف مدرسه را بشناسد.براي اين منظور بايد آبخوري و سرويس هاي بهداشتي را به کودک نشان دهد تا وي اطمينان حاصل کند که مي تواند مدرسه را محيط امني مانند خانه بداند.
عضو هيات علمي دانشگاه تاکيد کرد: دادن هديه به کودک در روز اول مدرسه، باعث مي شود تا او خاطره خوشي از مدرسه رفتن داشته باشد.
منبع: aftabnews.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترس از جدايي در دانش آموزان کلاس اولي را چگونه درمان کنيم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..