تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۶ مهر؛ آخرین فرصت جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها

۶ مهر؛ آخرین فرصت جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه‌هاحجت  الاسلام  والمسلمین محمدرضا رضوان طلب رئیس مرکز جذب وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  گفت: فراخوان مرکز جذب هیئت علمی وزارت علوم جذب اعضای هیئت علمی از 21 شهریور امسال آغاز شده و تا 6 مهر 97 ادامه دارد.

وی ادامه داد: همه دانشگاه‌های دولتی و غیر دولتی به جز دانشگاه آزاد اسلامی که خود فراخوان جذب مستقل دارند می‌توانند در فراخوان جذب هیئت علمی شرکت کنند.

وی اضافه کرد: فرایند رسیدگی دانشگاه‌ها به تقاضا از 7 مهر آغاز و تا 7 دی ماه سال جاری ادامه خواهد داشت؛ همچنین تایید نهایی مرکز جذب وزارت علوم از 8 دی 97 آغاز شده و تا 23 اسفند 97 ادامه خواهد داشت.

حجت  الاسلام  والمسلمین رضوان طلب گفت: در زمان ثبت‌نام در فراخوان اگر مدرک مورد نیاز دکترا قید شده باشد شخص باید دارای مدرک دکترا بوده و از ثبت‌نام دانشجوی دکترا جلوگیری می‌شود، مگر اینکه مدرکی رسمی از دانشگاه محل تحصیل مبنی بر دفاع از پایان نامه و فارغ‌التحصیل بودن ارائه کند.

وی گفت: در مواردی که در فراخوان قید شده باشد مدرک مورد نیاز کارشناسی ارشد، شخص باید دارای مدرک کارشناسی ارشد بوده و از ثبت‌نام دانشجویان کارشناسی ارشد خودداری و ممانعت می‌شود.

حجت  الاسلام  والمسلمین رضوان طلب یادآور شد: همچنین افراد با اشتغال بورسیه نیز مطابقت ضوابط و مقررات خودش و متعهدین بورسیه حق شرکت در فراخوان‌های غیر بورسیه را ندارند.

انتهای پیام/

شرایط جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۶ مهر؛ آخرین فرصت جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..