تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار جدی فدراسیون کشتی؛با دلار 15هزارتومانی نمی‌توانیم به مسابقات جهانی برویم

هشدار جدی فدراسیون کشتی؛با دلار 15هزارتومانی نمی‌توانیم به مسابقات جهانی برویم

ورزش > کشتی - تیم‌های کشتی ایران با خطری جدی مواجه شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ این روزها شایعه عدم اعزام تیم های ملی امید و بزرگسالان کشتی به مسابقات جهانی شنیده می شود. شایعه ای که ناشی از قیمت بالای ارز و عدم توانایی فدراسیون در تامین آن است.

در همین خصوص، مجید ترکان مدیر تیم های ملی کشتی آزاد امید و بزرگسالان ایران گفت: طی 2 ماه گذشته 6 اعزام به رقابت‌های جهانی داشتیم که هزینه بسیار سنگینی را با توجه به گرانی شدید نرخ ارز بر دوش فدراسیون کشتی گذاشت. واقعا با این شرایط اعزام تیم‌های امید و بزرگسالان به رقابت های قهرمانی جهان از توان فدراسیون کشتی خارج است و اگر این مشکل حل نشود نمی‌توانیم به این رقابت‌ها تیم اعزام کنیم.

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد امید و بزرگسالان ایران گفت: امیدوارم وزارت ورزش سریعا دست به کار شود و مشکل ارزی فدراسیون کشتی را حل کند چرا که واقعا کار سخت شده و نمی‌توان با این شرایط از پس هزینه‌های سنگین اعزام برآمد.

ترکان در پایان گفت: فدراسیون کشتی هزینه‌های سنگینی را برای اعزام‌های مختلف به رویدادهای جهانی متحمل شده و دیگر توان مالی برای تحمل این هزینه‌ها را ندارد. با وجودیکه چندین اعزام را نیز بدلیل گرانی ارز لغو کردیم اما با دلار بالای 15 هزار تومان که هر روز هم بالاتر می‌رود دیگر توان اعزام تیم‌هایمان را نداریم.

254 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار جدی فدراسیون کشتی؛با دلار 15هزارتومانی نمی‌توانیم به مسابقات جهانی برویم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..