تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عجز و لابه هواداران الغرافه به مهدی طارمی برای زدن گل!! عکس

گل نزدن های مهدی طارمی با واکنش هواداران تیم الغرافه همراه شده است و از او درخواست کرده که بیشتر دقت کند

درخواست هواداران الغرافه از مهدی طارمی

مهدی طارمی انگار در قطر هم دست از موقعیت خراب کردن هایش برنداشته. او نه تنها با رفت و برگشتش به تیم ترکیه ای پرسپولیس را نقره داغ کرد بلکه با موقعیت هایی که از دست می داد آه از نهاد هواداران باشگاه سرخپوش هم بلند می کرد.

طارمی این فصل در همین ابتدا در لیگ قطر خودش را نشان داده و هواداران الغرافه هم حالا او را با موقعیت هایی که از دست می دهد می شناسند.

این تنها چند کامنت از کامنتهای یک توئیت مهدی طارمی است که هواداران الغرافه تقریبا با عجز و لابه از او خواسته اند شانس های گلزنی تیم را از دست ندهد و البته یکی از هوداران هم پیش‌بینی کرده که او مثل همیشه سه تا پنج موقعیت را از دست خواهد داد.


پیام های هواداران الغرافه به مهدی طارمی

پیام های هواداران الغرافه به مهدی طارمی

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عجز و لابه هواداران الغرافه به مهدی طارمی برای زدن گل!! عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..