تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامانه‌ای هوشمند برای افزایش همکاری والدین دانش آموزان با معلمان

تقویت ارتباط میان معلمان و والدین به کمک این سامانهبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فعالیت جوانان نخبه در شرکت‌های دانش بنیان در کنار طرح‌های استارت آپی سبب رشد و پیشرفت کشور می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات ساخته شده در این شرکت‌ها بپردازد.

یکی از استارت‌آپ‌ها موفق به طراحی سامانه هوشمندی شده است که به کمک آن می‌توان هم به دانش‌آموزان کمک کرد و هم به مدیران مدارس برای راه‌اندازی مدرسه هوشمند خود بهره می‌رساند.

ارتباط مستقیم میان معلمان و والدین به کمک سامانه هوشمند

این استارت‌آپ مدرسه را به شیوه نوین مدیریت می‌کند و ارتباط مؤثر و هدفمندی را با والدین برقرار می‌کند از جمله ویژگی‌های این سامانه می‌توان به امکانات آن برای معلمان، والدین و مدیران مدارس اشاره کرد.

هر یک از معلمان برای آنکه بتوانند کلاس خود را به بهترین نحو ممکن اداره کنند، می‌توانند از این سامانه استفاده کنند یعنی به کمک آن تکالیف دانش‌آموزان را تعیین کنند تا والدین از آن‌ها آگاه شوند.

همچنین این سیستم هوشمند به مدیران مدارس کمک می‌کند تا ارتباط مؤثر و مستقیمی با هریک از والدین داشته باشند به کمک این سامانه می‌توان با والدین دانش‌آموزان در باره برگزاری جشنواره مختلف و یا وضعیت تحصیلی هر یک از دانش‌آموزان صحبت کرد.

والدین هم می‌توانند برای ارتباط برقرار کردن معلمان و مدیران از این سامانه استفاده کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامانه‌ای هوشمند برای افزایش همکاری والدین دانش آموزان با معلمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..