تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس العمل موتورسوار پس از پرتاب زباله توسط راننده! +فیلم

عکس العمل موتورسوار پس از پرتاب زباله توسط یک راننده! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ افرادی که در یک جامعه زندگی می کنند دارای فرهنگ ها و عادت های مختلفی هستند. برخی از آنها خود را تنها به تمیز نگه داشتن خانه و محل زندگی شان موظف می دانند. برخی دیگر خانه و خیابانی که تا محل کار آن منتهی می شود و گروه سوم نه تنها در تمیز نگه داشتن خانه، خیابان منتهی به محل کار و محل کار خود را موظف می دانند بلکه همه جای زمین را جزئی از محل زندگی خود می دانند و در پاکیزه نگه داشتن آن می کوشند. بی گمان زمین در آینده و برای نجات از نابودی بدست انسان به  چنین افرادی احتیاج فراوان دارد.

متاسفانه افراد گروه اول اگرچه اندک هستند اما با این وجود صحنه هایی بسیار زشتی را در خیابان، کوه، جنگل و غیره خلق می کنند.  آنها در اماکن و محل هایی غیر از خانه خود را مختار به آلوده کردن و کثیف کردن محیط می دانند. شاید شما نیز با چنین افرادی مواجه شده اید. مشخصه برجسته چنین افرادی پرتاب زباله یا آشغال از داخل خودرو به خیابان است. مانند یک راننده زن چینی.

به تازگی عکس العمل جالبی که یک موتورسوار به این زن راننده که اقدام به پرتاب زباله های داخل ماشینش به داخل خیابان کرده بود خبرساز شد. در این ویدئو که توسط دوربین داش کم یک خودروی دیگر و در پشت چراغ قرمز تهیه شده است مشاهده می شود راننده موتورسیکلت پس از رسیدن به چراغ قرمز و مشاهده زباله ها اقدام به برداشتن آن از کف خیابان می کند و سپس دوباره آن را به داخل خودروی این زن پرتاب می کند.

این موتورسوار پس از دادن یک درس اساسی به این زن که اقدام به کثیف کردن خیابان ها می کرد از صحنه دور شد. راننده زن که با عکس العمل غیرمنتظره موتورسوار مواجه شده بود از خودرو خود پیاده شد اما موتورسوار کاملا از صحنه دور شده بود. بنا به گزارش یکی از رسانه های چین این حادثه در تاریخ 17 سپتامبر و در یکی از خیابان های پکن رخ داد.

انتشار این ویدئو در یکی از شبکه های اجتماعی با واکنش جالب تعدادی از کاربران همراه بود. یک کاربر در کامنتی نوشت : " عالی بود. باید برای این موتورسوار کف زد." کاربر دیگری نوشت : " درس بسیار هوشمندانه برای تمیز نگه داشتن محیط زندگی."

انتهای پیام/

واکنش هوشمندانه یک موتورسوار به پرتاب زباله در خیابان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس العمل موتورسوار پس از پرتاب زباله توسط راننده! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..