تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تهدید منفجر کردن هواپیما توسط مسافر شرور! + فیلم

تهدید منفجر کردن هواپیما توسط مسافر شرور! + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسافری که در داخل یکی از هواپیماهای خطوط هوایی روسیه مسافران و خدمه پرواز را تهدید به منفجر کردن هوایپما کرده بود توسط پلیس فرودگاه بازداشت شد. مسافران هواپیما پس از تهدیدهای این مرد به سمت او حمله ور شدند و او را در گوشه ای از هواپیما گرفتار کردند. این حادثه در داخل هواپیمایی که از مسکو؛ پایتخت روسیه به شهر "ولادیوستوک در شرق این کشور در پرواز بود رخ داد.

در ویدئویی که منتشر شده است گروهی از مسافران را که با این جوان درگیر شده اند نشان می دهد. در ادامه ویدئو او با کمک چند نفر از مسافران بازداشت می شود. بنا به گزارش رسانه های محلی روسیه این جوان 32 ساله دارد و هنوز هویتش مشخص نشده است. بنا به این گزارش این جوان که رئیس یک شرکت تبلیغاتی بود ابتدا تهدید کرد که با یک دستگاه اقدام به منفجر کردن هواپیما خواهد کرد و هنگامی که خدمه هواپیما او را دعوت به آرامش کردند اقدام به ضرب و شتم یکی از آنها کرد.

این مسافر پس از فرود هواپیما در فرودگاه مقصد توسط پلیس بازداشت شد. او در حالی که فریاد می کشید به ایستگاه پلیس مستقر در فرودگاه منتقل شد. بنا به گزارش رسانه های روسیه این مسافر احتمالا بدلیل مصرف مشروبات الکلی از حالت عادی خارج بوده است. این جوان اکنون با اتهام تهدید به حمله تروریستی در داخل هواپیما از سوی کمیته امنیت پروازهای روسیه روبرو است.

گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که مصرف مشروبات الکلی توسط مسافران موجب هرج و مرج و بی نظمی در داخل هواپیما می شود. چندی پیش نیز  درگیری یکی از مسافران که به علت مصرف مشروبات الکلی حالت عادی نداشت با یک مسافر دیگر و از جمله خدمه پرواز در یکی از پروازهای خطوط هوایی آمریکا خبرساز شده بود.

انتهای پیام/

تهدید تروریستی در هواپیمای مسافربری روسیه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تهدید منفجر کردن هواپیما توسط مسافر شرور! + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..