تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرگ دلخراش مرد ضایعات فروش مقابل بیمارستان/ پرسنل درمانی: به ما ربطی ندارد!

مرگ دلخراش مرد ضایعات فروش مقابل بیمارستان/ پرسنل درمانی: به ما ربطی ندارد!

جامعه > حوادث - خراسان نوشت: دیروز خبری از تبریز منتشر شد که حرف و حدیث های زیادی به دنبال داشت.

ظاهرا یک شهروند تبریزی که در حال جمع کردن ضایعات بوده در مقابل بیمارستان خصوصی شمس تبریز تصادف می کند. ماجرا وقتی عجیب می شود که تعداد زیادی از مردم به کادر درمانی بیمارستان اطلاع می‌دهند چنین حادثه ای رخ داده اما مسئولان بیمارستان شمس در پاسخ می گویند: این موضوع به ما ارتباطی ندارد (!) و شهروند تبریزی بعد از چند دقیقه جانش را از دست می دهد.

یکی از کاربرانی که ظاهرا در لحظه تصادف حضور داشته، نوشته: «بیش از 15 دقیقه است که این بیچاره داره جون میده، 20 بار هم به بیمارستان خبر داده اند ولی پرسنل بیمارستان میگن به ما ربطی نداره!»


17231




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرگ دلخراش مرد ضایعات فروش مقابل بیمارستان/ پرسنل درمانی: به ما ربطی ندارد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..