تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میزبانی اینتر از تیم آماده فیورنتینا/بایرن مونیخ در پی پنجمین پیروزی پیاپی

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،رقابتهای فوتبال باشگاهی در اروپا، سه شنبه نیز پیگیری می شود که مهمترین این مسابقات را بررسی می کنیم.

سری آ ایتالیا

اینتر - فیورنتینا (ساعت 22 و 30 دقیقه)

در تنها دیدار امروز سری آ ، تیم اینتر در ورزشگاه جوزپه مه آتزا میزبان تیم فیورنتینا خواهد بود. نراتزوری که پس از پیروزی مقابل تاتنهام در لیگ قهرمانان اروپا روحیه گرفته، در بازی ابتدای هفته توانست سمپدوریا را با گل دقیقه 95 بروزوویچ در خانه این تیم شکست دهد تا روحیه ای مضاعف برای این مسابقه بگیرد. این تیم که فصل را خوب شروع نکرده بود، سعی دارد حالا با شرایط بهتر لیگ را دنبال کند و خود را به تیم های بالای جدول برساند. شاگردان اسپالتی در حال حاضر با هفت امتیاز در رتبه نهم جدول قرار دارند. دو بازیکن کروات ای تیم یعنی بروزوویچ و پرشیچ موتورهای محرک این تیم محسوب می شوند و نقش اساسی در ترکیب این تیم دارند. البته رهایی ناینگولان از بند مصدومیت و آمادگی ایکاردی نیز از عوامل بازی خوب نراتزوری در هفته های اخیر محسوب می شود. سیمه ورسالیکو تنها مصدوم افعی ها برای این مسابقه است.

در طرف مقابل تیم فوتبال فیورنتینا فصل را بسیار خوب آغاز کرده است و با 10 امتیاز در رتبه سوم قرار دارد . تنها شکست این تیم مقابل ناپولی رقم خورده است. مثلث کیه زا ، پیاتسا و سیمئونه در خط حمله این تیم هر تیمی را به دردسر می اندازد. شاگردان استفانو پیولی می خواهند روند خوب خود را ادامه دهند و دوست ندارد دومین شکست خود را امشب متحمل شوند.

در حال تکمیل

اینتر از 17 بازی اخیر خانگی اش مقابل فیورنتینا در تمام رقابت ها، در 15 بازی پیروز بوده است. از 6 بازی اخیر دو تیم در مه آتزا، در 5 بازی بیش از 2.5 گل به ثمر رسیده است.

در حال تکمیل

بوندس لیگای آلمان

بایرن مونیخ - آگزبورگ (ساعت 22)

نیکو کواچ که از زمان هدایت بایرن مونیخ تمام بازیهای خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است، امشب در هفته پنجم بوندس لیگا به دنبال پنجمین پیروزی در این رقابتهاست.  آنها در بازی ابتدای هفته در گلزن کرشن شالکه بحران زده را دو بر صفر شکست دادند و بعید است امشب کار سختی در آلیانز آرنا مقابل آگزبورگ داشته باشند. کواچ تا هفته گذشته با بحران مصدومیت در تیمش روبرو شده بود اما مصدومان این تیم کم کم آماده شدند. البته تولیسو و کومان که مصدومیتی بلند مدت دارند و رافینیا نیز تا چند هفته دیگر نمی تواند بازی کند، تنها مصدومان بایرن برای این مسابقه هستند.

در طرف مقابل آگزبورگ فصل را خوب شروع نکرده و چهار امتیاز از چهار دیدار نخست خود گرفته است. این تیم دو شکست متوالی در دو هفته اخیر متحمل شده است و اگر امشب خوش شانس نباشد سومین شکست متوالی را نیز متحمل می شود. البته آنها خیلی خوش شانس نبودند زیرا هشت مصدوم در ترکیب خود دارند.

در حال تکمیل

وردربرمن - هرتابرلین (ساعت 20)

فرایبورگ - شالکه (ساعت 22)

هانوفر - هوفنهایم (ساعت 22)

لالیگای اسپانیا

اتلتیکو مادرید - هوئسکا (ساعت 23 و 30 دقیقه)

اسپانیول - ایبار (ساعت 21 و 30 دقیقه)

رئال سوسیه داد - رایووایکانو (ساعت 22 و 30 دقیقه)

لوشامپیونه فرانسه

موناکو - آنژه (ساعت 20 و 30 دقیقه)

نانت - نیس (ساعت 20 و 30 دقیقه)

تولوز - سن اتین (ساعت 22 و 30 دقیقه)

دور سوم جام اتحادیه انگلیس

منچستریونایتد - دربی کانتی (ساعت 22 و 30 دقیقه)

شایطین سرخ که پس از شکست سنگین مقابل تاتنهام در هفته سوم لیگ جزیره به اوج بازگشته بودند، در دیدار ابتدای هفته در بازی هفته ششم در خانه مقابل وولورهمپتون به تساوی یک بر یک دست یافتند تا نشان دهند هنوز نمی توان روی تیم مورینیو در همه بازیها خیلی حساب باز کرد. آنها در دیدار امشب در جام اتحادیه به مصاف تیم فوتبال دربی کانتی می روند که در رقابت های چمپیون شیپ (دسته دوم لیگ انگلیس) در رتبه ششم قرار دارند. البته دربی کانتی با صدرجدول فقط دو امتیاز فاصله دارد. به نظر می رسد مورینیو برای بازی امشب به برخی از بازیکنانش استراحت دهد.

آخرین دیدار دو تیم به جام حذفی سال گذشته برمی گردد که منچستر یونایتد با گلهای لوکاکو و لینگارد با دو گل دربی کانتی را شکست داد.

در حال تکمیل

آکسفورد یونایتد - منچسترسیتی (ساعت 22 و 15 دقیقه)

سیتیزن ها امشب در جام اتحادیه انگلیس مسابقه ای تقریبا آسان در پیش رو دارند زیرا باید به مصاف تیم فوتبال آکسفورد یونایتد بروند که در لیگ یک انگلیس (دسته سوم) قرار دارند و در جدول این لیگ در رتبه بیست و سوم جدول 24 تیمی این لیگ قرار دارند و در 9 مسابقه خود در این فصل فقط یک پیروزی به دست آوردند. این نشان می دهد شاگردان پپ که نتایج خوبی در لیگ جزیره به دست آورده اند و در رتبه دوم قرار دارند کار سختی برای پیروزی ندارند.

احتمالا گواردیولا نیز این بازی را خیلی جدی نمی گیرد و از بازیکنان ذخیره خود استفاده خواهد کرد.

در حال تکمیل

بیشتر بخوانید:

نگاهی به مهم ترین بازی های لیگ های اروپایی

مهم‌ترین بازی‌های امشب لیگ‌های معتبر اروپایی

نگاهی بر مهم‌ترین بازی‌های لیگ‌های اروپایی

انتهای پیام/

پیش بازی رقابتهای فوتبال در اروپا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میزبانی اینتر از تیم آماده فیورنتینا/بایرن مونیخ در پی پنجمین پیروزی پیاپی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..