تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تسهیلات ویژه صندوق رفاه برای کارگاه‌های مهارت محور/ ساخت ۵۰ کارگاه در دانشگاه‌ فنی و حرفه‌ای

رئیس صندوق رفاه دانشجویان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

تسهیلات ویژه صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم به دانشگاه فنی و حرفه ایذوالفقار یزدان مهر رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص حمایت صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از کارگاه های مهارت محور از دانشگاه ها گفت: طبق تصمیمات اتخاذ شده قرار است به هر کارگاه مهارت محور دانشگاه فنی و حرفه ای 100میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه اختصاص و به هر یک از دانشجویان این کارگاه ها مبلغ 10 میلیون تومان تسهیلات ارائه شود.

تجاری سازی علم

وی در خصوص تسهیلات ارائه شده به این دانشجویان افزود: در واقع این تسهیلات برای تجاری سازی علم در اختیار کارگاه ها و دانشجویان قرار می گیرد تا آثار تولیدی خود را به بازار ارائه دهند.

یزدان مهر تصریح کرد: صندوق رفاه با حمایت از این کارگاه ها به آن ها کمک می کند تا آثار و محصولات خود را به فروش برسانند، برخی از آن ها گروه های 10 نفره‌ای تشکیل داد اند و برخی نیز آثار خود را برای فروش به کشورهای دیگر صادر کرده اند.

یزدان مهر با تاکید بر حمایت جدی از کارگاه های مهارت محور یادآورشد: تفاهم نامه ای نیز با دانشگاه فنی و حرفه ای به امضا رسیده است که بر طبق آن با ساخت 50  کارگاه مهارت محور در کنار سراهای دانشجویی، دانشجویان می توانند از اوقات فراغت خود به نحو مطلوبی استفاده کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تسهیلات ویژه صندوق رفاه برای کارگاه‌های مهارت محور/ ساخت ۵۰ کارگاه در دانشگاه‌ فنی و حرفه‌ای»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..