تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش ۱۵ درصدی متقاضیان اردو‌های گروه جهادی در خراسان رضوی/استقبال جوانان برای فعالیت در این گروه‌ها

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی اعلام کرد:

افزایش ۱۵ درصدی متقاضیان اردو‌های گروه جهادی در خراسان رضوی/استقبال برای فعالیت در گروه‌های جهادیمسئول بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی گفت:مردم نیز نسبت به پروژه هایی که گروه های جهادی انجام می دهند احساس تعلق خاطر دارند ودر نگهداری آنها بسیار تلاش می کنند. محمد روحانی مسئول بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی در حاشیه نشست خبری با خبرنگاران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در رابطه با شیوه شناسایی مناطق محروم ومناطق هدف اردو‌های جهادی در استان خراسان رضوی گفت:ما در هر شهرستان یک دهستان را درقالب هدف اردو جهادی قرار می‌دهیم که این مناطق باید از ویژگی  های محرومیت و نیازمند به خدمات جهادی  ، مستعد بودن منطقه برای پیشرفت و آبادانی و پای کار بودن آن منطقه برای پیشرفت و آبادانی برخوردار باشد.


وی  افزود:پس از شناسایی منطقه محروم، گروه‌های جهادی در این مناطق متمرکز می‌شوند و بسیج جامعه پزشکی برای ویزیت رایگان، بسیج کشاورزی برای غنی سازی دامداری و کشاورزی، بسیج محلات برای بهسازی مساجد وخانه هاو بسیج دانش اموزی برای بهسازی مدارس مستقر می‌شوند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی تصریح کرد:این گروه ها در یک دوره یک یا چند ساله خدمات اصلاحی را در آن منطقه انجام می‌دهند.


روحانی در خصوص موثر بودن گروه‌های جهادی در بحث محرومیت زدایی گفت:این گروه ها در سال ۹۵ شصت و هفت مدرسه را بهسازی کرده وسال ۹۶ دویست و شانزده مدرسه را بهسازی، مرمت و رنگ آمیزی شدند و در رزمایش امسال هم ۷۶ مدرسه  را بهسازی کردند.

فعالیت گروه‌های جهادی به صورت محله محور و مردمی

وی افزود: مردم نیز نسبت به پروژه‌هایی که گروه های جهادی انجام می‌دهند تعلق خاطر دارند ودر نگهداری آن‌ها بسیار تلاش می‌کنند.


مسئول بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی خاطر نشان کرد:زمانی که مردم روستا ومنطقه محروم به کمک گروه‌های جهادی می‌آیند ودر به سازی و مرمت مکان‌ها و سایر پروژه ها‌ی جهادی فعالیت می‌کنند ما بیشترین اثر بخشی را از آن اردو دریافت می‌کنیم.

روحانی گفت: ما اصرار داریم که گروه‌های جهادی به صورت محله محور و مردمی فعالیت داشته باشند.


وی دررابطه با فرهنگ سازی مردم مناطق هدف اردو‌های جهادی گفت: ما استان را به ۹ قسمت تقسیم کرده برای هر قسمت یک  مسئول انتخاب کردیم که هر کدام از مسئولان اردو جهادی وظیفه دارد تا به صورت چهره به چهره ارتباط سر گروه‌های جهادی با افراد روستا را برقرار کرده وافراد ساکن روستا را جهت همکاری منطقه شناسایی کند.


مسئول بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی افزود:ما هر سال نسبت به سال گذشته ۱۵ تا ۲۰ درصد افزایش در متقاضیان گروه‌های جهادی داشتیم وامسال هم با وجود مشکلات اقتصادی جوانان استقبال زیادی از این طرح داشتند.

انتهای پیام//م.ص




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش ۱۵ درصدی متقاضیان اردو‌های گروه جهادی در خراسان رضوی/استقبال جوانان برای فعالیت در این گروه‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..