تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۲ میلیارد تومان اعتبار برای لایروبی کانال‌های ورودی خلیج گرگان

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ راستاد رییس سازمان بنادر و کشتیرانی کشور امروز در حاشیه بازدید از بنادر استان گلستان گفت:امیدواریم با تخصیص اعتبار و آغاز عملیات اجرایی لایروبی از ورودی چپاقلی روند بهبود وضعیت خلیج گرگان سرعت گیرد.

وی همچنین از اعلام آمادگی سرمایه گذار بخش خصوصی در بندرترکمن خبر داد و گفت: این سازمان نیز آمادگی این موضوع را دارد و مقرر است یک کشتی تفریحی در این ساحل تردد کند.

معبادی سرمایه گذار بخش خصوصی هم گفت: این کشتی هزار نفر ظرفیت و دارای ۱۶۰ سوییت برای اسکان و استراحت گردشگران است.

غراوی معاون استاندار گلستان هم در این بازدید از رییس سازمان بنادر و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران خواست:با تخصیص هر چه سریع‌تر اعتبار لایروبی، به روند نجات خلیج گرگان کمک کنند.

انتهای پیام/ف

برای لایروبی کانال‌های ورودی به خلیج گرگان ۱۲ میلیارد تومان اختصاص می‌یابد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۲ میلیارد تومان اعتبار برای لایروبی کانال‌های ورودی خلیج گرگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..