تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




‏ایده جالب برای نجات جان انسان‌های برج‌نشین در مواقع آتش سوزی +فیلم

‏ایده جالب برای نجات جان انسان‌های برج‌نشین در مواقع آتش سوزی +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هنگام وقوع حادثه، زمان نقش تعیین کننده در نجات جان انسان‌ها دارد؛ لذا ضروری است در بنا‌ها امکانات اضطراری و مبادی ورود و خروج متناسب با نوع بنا تعبیه شود.

به تازگی ویدئویی در فضای مجازی نظر همگان را به خود جلب کرده که در آن به شیوه‌ای خلاقانه اقدام به نجات جان افراد در حین آتش‌سوزی شده است. در این ویدئو مشاهده می‌کنید که در مواقع اضطراری به جای استفاده از پله‌ها، با نصب راه فراری از جنس پارچه در بیرون از ساختمان به راحتی و با سرعت قابل توجهی افراد خود را به پایین ساختمان رسانده و جانشان از خطرات احتمالی حفظ می‌گردد.

در ادامه می‌توانید این ایده جالب را که می تواند جان هزاران انسان را در مواقع اضطراری مانند آتش سوزی نجات دهد، مشاهده کنید:

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «‏ایده جالب برای نجات جان انسان‌های برج‌نشین در مواقع آتش سوزی +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..