تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش روحانی به ادعای یک مقام آمریکایی

۷۷۶۰۵۵

۷۲ بازدید

رئیس جمهوری اسلامی ایران در واکنش به ادعای یک مقام آمریکایی در مورد نقش دولت ایران در حمله تروریستی اخیر در اهواز، به ماجرای تروریستی ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ در آمریکا اشاره کرد.

برترین ها: رئیس جمهوری اسلامی ایران در واکنش به ادعای یک مقام آمریکایی در مورد نقش دولت ایران در حمله تروریستی اخیر در اهواز، به ماجرای تروریستی ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ در آمریکا اشاره کرد.

حسن روحانی در صفحه توئیتر خود نوشته است: «یک مقام آمریکایی به‌تازگی حرف‌های وحشتناکی در مورد حمله تروریستی اهواز گفته و ادعا کرده دولت ایران مسئول آن حمله است! آمریکایی‌ها چه فکری می‌کردند اگر ما چنین چیزی در مورد حملات تروریستی ۱۱ سپتامبر می‌گفتیم؟»

واکنش روحانی به ادعای یک مقام آمریکایی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش روحانی به ادعای یک مقام آمریکایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..