تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اهدای پیراهن عزای کوچکترین شهید حمله تروریستی اهواز به رهبر انقلاب +عکس

پیراهن عزای کوچکترین شهید حمله تروریستی به رهبر انقلاب تقدیم شد+تصویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حادثه تروریستی روز 31 شهریور ماه 25 نفر از حاضران در مراسم به درجه رفیع شهادت رسیدند.محمد طاها اقدامی 4ساله کوچکترین شهید این حادثه تروریستی بوده است.

همزمان با انتشار خبر حمله تروریستی روز شنبه در شهر اهواز تصویری از کودکی در آغوش یکی از سربازان حاضر در مراسم رژه نیروهای مسلح در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شد. پس از چند ساعت از وقوع این حادثه تروریستی خبر رسید محمدطاها 4 ساله به درجه رفیع شهادت نائل آمده است. سعدالله اقدامی پدر این کودک بیان نموده بود پسر و همسرم که شاهد مراسم رژه بودند، در این حادثه تیر خوردند، او گفته بود پدرم را جلوی چشمم کشتند.

امروز در جریان عیادت نمایندگان رهبر انقلاب از جانبازان حمله تروریستی اهواز، پدر محمدطاها اقدامی شهید 4 ساله حمله تروریستی شهر اهواز پیراهن عزای این کودک شهید را به رهبر انقلاب اهدا کرد.

پیراهن عزای کوچکترین شهید حمله تروریستی به رهبر انقلاب تقدیم شد+تصویر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اهدای پیراهن عزای کوچکترین شهید حمله تروریستی اهواز به رهبر انقلاب +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..