تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روحانی در مصاحبه با "ان‌بی‌&

روحانی در مصاحبه با "ان‌بی‌سی": برنامه‌ای برای دیدار با ترامپ ندارم

روحانی در مصاحبه اختصاصی با برنامه شبانه "لستر هالت" مجری "ان‌بی‌سی نیوز" با اشاره به اقدامات دولت ترامپ در اعمال تحریم و علیه تهدید ایران، شرایط کنونی را مناسب برای مذاکره بین دو کشور ندانست.

او گفت:" به طور طبیعی اگر کسی مشتاق دیدار و برقراری دیالوگ و پیشرفت در روابط باشد، این فرد از ابزار تحریم و تهدید استفاده نمی‌کند و همه قدرتش را علیه یک دولت و ملت دیگر بسیج نمی‌کند؛ این کار بدان معنی است که اراده لازم برای حل مسائل برجسته وجود ندارد."

روحانی درباره تعمیم دادن الگوی نحوه تعامل آمریکا با کره شمالی به ایران نیز گفت:" الگوی کره شمالی نمی‌تواند یک الگوی صحیح باشد، زیرا شرایط (کشورما) با کره شمالی قابل مقایسه نیست. اما قطعا مدل‌های مختلف دیگری وجود دارد که می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد."

روحانی با تاکید بر اینکه آمریکا ابتدا باید اشتباه خود را در زمینه خروج از برجام تصحیح و جبران مافات کند گفت: این پل (برجام) باید بازسازی شود."

روحانی

رییس جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه ایران قادر به ایستادگی و مقاومت در برابر تحریم‌های یکجانبه آمریکاست، تهدید آمریکا مبنی بر صفر به رساندن صادرات نفتی ایران را یک تهدید پوچ و توخالی خواند و افزود:" ایالات متحده آمریکا قادر نیست صادرات نفت ما را به صفر برساند. این تهدیدی پوچ و بی‌اعتبار است. شاید این تهدید فشارهایی را بر ما تحمیل کند اما به طور قطع آمریکا به هدف خود نخواهد رسید."

روحانی درباره حضور یا خروج ایران از برجام نیز گفت: ایران علی‌رغم خروج یکجانبه آمریکا در این توافق بین‌المللی می‌ماند مادامی که دیگر امضا‌کنندگان این توافق بر تعهدات خود پای‌بند بوده و بتوانند درهای تجارت و مراودات اقتصادی با ایران را باز نگه دارند.

او افزود: مادامی که منافع ما در برجام تامین شود در آن می‌مانیم چون توافق یک‌طرفه بی‌معناست.

1717




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روحانی در مصاحبه با "ان‌بی‌&»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..