تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ستاره مدنظر بارسا، گزینه جانشینی مودریچ در رئال

۷۷۶۰۰۶

۱۸۱۹ بازدید

فرانکی دی یونگ، ستاره آژاکس و تیم ملی هلند حالا هر دو غول فوتبال اسپانیا را علاقمند به خود می بیند.

ورزش سه: فرانکی دی یونگ، ستاره آژاکس و تیم ملی هلند حالا هر دو غول فوتبال اسپانیا را علاقمند به خود می بیند.

 بارسا در طول تابستان تلاش زیادی کرد تا دی یونگ را به خدمت بگیرد اما مخالفت باشگاه آژاکس و علاقه خود بازیکن برای یک فصل بیشتر حضور در باشگاه هلندی باعث شد تا بلوگرانا در رسیدن به هدف خود ناکام بماند.

ستاره مدنظر بارسا، گزینه جانشینی مودریچ در رئال

امروز نشریه تلگراف ادعا کرد که حالا رئال نیز اقداماتی برای جذب دی یونگ انجام داده و یک ال کلاسیکو برای ستاره هلندی شکل گرفته است. خبری بد برای بارسا که البته یونایتد، پی اس جی، تاتنهام و بایرن را نیز از دیگر رقبای خود برای جذب دی یونگ می بیند. قیمت این بازیکن تا 80 میلیون یورو نیز تخمین زده می شود.

طبق ادعای تلگراف، رئال قصد دارد دی یونگ را به عنوان جانشین مودریچ جذب کند. گفته می شود که ستاره کروات، آخرین فصل حضورش در رئال را پشت سر می گذارد و در صورت عدم تمدید قرارداد، فصل بعد راهی اینتر خواهد شد.

دی یونگ حتی با ماندنی شدن مودریچ در رئال هم جزو گزینه های خرید رئال باقی می ماند چرا که هر سال که می گذرد، نیاز به استراحت دادن بیشتر به مودریچ و نیز کروس بیش از گذشته حس می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ستاره مدنظر بارسا، گزینه جانشینی مودریچ در رئال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..