تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مایکروسافت آفیس هوشمندتر می‌شود

 مایکروسافت در کنفرانس Ignite، ویژگی‌های جدید و مبتنی بر هوش مصنوعی مایکروسافت آفیس را معرفی کرد. در ادامه با زومیت همراه باشید.

مایکروسافت، در کنفرانس Ignite اورلاندو فلوریدا، ویژگی‌های جدیدی را که قرار است بزودی به Office 365 اضافه شوند، معرفی کرد. باتوجه به‌اینکه مایکروسافت به حوزه‌ی هوش مصنوعی، توجه ویژه‌ای نشان می‌دهد، جای تعجب نیست که بیشتر ویژگی‌های جدید معرفی‌شده در کنفرانس، مبتنی بر هوش مصنوعی باشند.

ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی، بدین معنی است که استفاده از تمام برنامه‌های آفیس، چه به‌صورت آفلاین و چه به‌صورت آنلاین، نسبت به قبل ساده‌تر و راحت‌تر خواهند شد؛ و امکان استفاده از دستیار هوشمند برای کاربران بیشتر خواهد شد. 

آفیس

مقاله‌های مرتبط:

جالب‌ترین ویژگی جدید معرفی‌شده Ideas نام دارد. مایکروسافت می‌گوید با معرفی Ideas،‌ کاربر تجربه‌ی بهتر و مفیدتری در استفاده از برنامه‌هایی مانند اکسل و پاورپوینت خواهد داشت. این ویژگی‌ها به کاربر کمک می‌کند تا بتواند مدیریت بهتری بر زمان خود داشته باشد و فعالیت‌های روزانه‌ی خود را بهتر و راحت‌تر به انجام برساند. Ideas در پاورپوینت می‌تواند طراحی یا لی‌اوت خاصی را برای کاربر پیدا و یا در پیدا کردن تصاویر خوب، به کاربر کمک کند. Ideas در اکسل، می‌تواند در مورد نمودارها پیشنهادهای خوبی را به کاربر ارائه بدهد که برای نمایش‌دادن داده‌ها مناسب‌تر است. 

در حال حاضر، امکان استفاده از این ویژگی در اکسل وجود دارد و بزودی به پاورپوینت آنلاین نیز اضافه خواهد شد. احتمال دارد در آینده‌ی نزدیک، ویژگی Ideas به سایر اپلیکیشن‌های آفیس نیز اضافه خواهد شد.

علاوه بر ویژگی Ideas، چند ویژگی دیگر مبتنی بر هوش مصنوعی به اکسل اضافه شده است. پیش‌تر، مایکروسافت در کنفرانس Ignite 2017، انواع داده‌های اکسل را معرفی و دی ماه ۱۳۹۶ (اوایل سال جاری میلادی)، پیش‌نمایشی از آنها ارائه کرده بود. همچنین، شناسایی تصاویر به برنامه‌ی اکسل اضافه شد. این ابزار جدید بسیار جذاب، به کاربران این امکان را می‌دهد تا یک تصویر یا داد‌های جدول را به فایل اکسل تبدیل کنند. نام این ابزار جدید Data from Picture است که پیش‌نمایش عمومی آن در دسترس کاربران قرار دارد. مایکروسافت، همچنین اعلام کرده است که فعالیت‌های جستجو در اکسل، سریع‌تر از قبل به‌انجام خواهد رسید.

آفیس

یکی دیگر از ویژگی‌های جدیدی که مستقیما مبتنی بر هوش مصنوعی نیست، اما استفاده از آفیس را ساده‌تر می‌کند، قابلیت جستجو در آفیس است. Microsoft Search که امکان جستجوی پیشرفته‌تری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، به‌زودی به Bing و Office.com و (در ادامه به مایکروسافت اج، ویندوز و آفیس) راه خواهد یافت. این ویژگی از داده‌های Microsoft Graph و فناوری هوش مصنوعی Bing استفاده می‌کند تا تجربه‌ی جستجوی بهتر و یکپارچه‌تری را در اختیار کاربر قرار دهد. 

مایکروسافت اعلام کرده است که ویژگی جستجوی جدید، قادر به ایندکس اسناد داخلی است و کاربر می‌تواند سوالاتی مانند «آیا می‌توانم همسر و فرزندانم را برای سفر کاری به‌همراه بیاورم؟» را بپرسد و اسنادی از امور اداری و منابع انسانی را مشاهده کند که می‌گوید نمی‌توانید چنین کاری را انجام دهید. 

در اصل مایکروسافت تلاش‌های خود را در جهت توسعه‌ی تجربه‌ی جستجو در Office ،Windows ،Bing و... بیش از پیش به‌نمایش گذاشته است. Dubbed Microsoft Search، به‌عنوان تجربه‌ی جدیدی در جستجو، برای اولین بار در Bing و Office.com معرفی شد. Microsoft Search، نامی است که برای جستجوی پیشرفته و جدید انتخاب شده و ترکیبی از روش جستجو در بینگ و جستجوی مورد انتظار کاربر در اپلیکیشن‌های ویندوز است. این ویژگی جدید می‌تواند نتایج جستجوی سنتی را با توجه به ویژگی‌های اپلیکیشن‌ها و نتایج شخصی کاربران، در اختیار وی قرار دهد. 

تجربه‌ی جدید جستجو، ممکن است شما را به یاد برنامه‌ی کاربردی Alfred در مک بیندازد که به کاربر کمک می‌کند تا در اپلیکیشن‌های مختلف به‌راحتی جستجو کند و فرمان‌ها و درخواست‌ها را به سرعت به‌نمایش بگذارد. ویژگی جستجوی مایکروسافت در اپلیکیشن‌های آفیس و ویندوز ۱۰، در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۹ در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مایکروسافت آفیس هوشمندتر می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..