تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلف شدن ۲۱۰ راس دام براثر سیل در روستای کوهپر کجور

تلف شدن ۲۱۰ راس دام براثر سیل در روستای کوهپر کجوربه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ عباس همپا بخشدار کجور نوشهر  با اشاره به بارندگی شدید عصر دوشنبه در بخش کجور با بیان اینکه شش روستای بخش درگیر بارندگی و سیلاب شدند افزود: طبق گزارش‌های مردمی ۲۰۰ راس گوسفند و ۱۰ راس گاو در روستای کوهپر تلف شدند که راستی آزمایی این ادعا در حال انجام است.

وی همچنین با اشاره به اینکه بارندگی شدید و سیلاب سبب انحراف ۲۰۰ متر از جاده کوهپر شده است گفت: براثر برخورد یک دستگاه خودرو به گابیون بندی حاشیه جاده به این خودرو نیز خسارت وارد شده است.

وی با اظهار اینکه نیرو‌های امدادی مشغول پاکسازی مسیر هستند گفت: در حال حاضر مسیر اصلی بازگشایی شده و تلاش برای بازگشایی مسیر‌های فرعی نیز ادامه دارد.

بخشدار کجور یادآور شد: برخی منازل مسکونی نیز براثر بارندگی شدید دچار آبگرفتگی و گل و لای شدند که از بنیاد مسکن خواسته شد تا روز سه شنبه کار آماربرداری و تعیین خسارت را انجام دهند و شبکه آب و منبع آب نیز دچار خسارت شده است.

همپا افزود: روستا‌های کینج و منجیر نیز براثر بارندگی شدید دچار خسارت‌های جزیی شدند که با تلاش نیرو‌های امدادی و راهداری مشکل حل شده است.

بخشدار کجور ادامه داد: در شهر کجور نیز آبگرفتگی ناشی از سیلاب گزارش شده است.

منبع مهر

انتهای پیام/ف

باران رگباری  ۲۰۰ راس گوسفند و ۱۰ راس گاو را تلف کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلف شدن ۲۱۰ راس دام براثر سیل در روستای کوهپر کجور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..