تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کنسول پلی استیشن بیست‌و‌چهار ساله می‌شود؛ بازسازی PS1 توسط سونی +تصاویر

فناوریبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امروزه کنسول‌های بازی تاثیرگذاری زیادی روی مخاطبان خود دارند، اگرچه در گذشته بازی های رایانه ای سطح گرافیکی بسیار پایینی داشت اما امروزه با رشد فناوری‌های بصری مختلف بازی‌های رایانه ای صرفا یک بازی نیستند و بعضی از آنها به لحاظ گرافیکی تا اندازه‌ای قوی و قدرتمند ساخته می‌شوند که شباهت زیادی به فیلم‌های سینمایی دارند.

شرکت سونی اولین بار در سال 1994 و در تاریخ 3 دسامبر اولین نسخه از کنسول پلی استیشن یعنی Playstation 1 را عرضه کرد. این کنسول در مقایسه با کنسول‌های پیشین آن زمان یعنی سگا و میکرو انقلابی عظیم محسوب می‌شد و توانست رکورد فروش را در کشورهای مختلف از جمله آمریکا و سایر کشورهای اروپایی بشکند.

شرکت سونی در تاریخ 3 دسامبر 2018، بیست و چهارمین سالگرد عرضه کنسول پلی استیشن را جشن می‌گیرد و در تدارک ساخت محصولی جالب برای این سالگرد است. مسئولان سونی اعلام کرده‌اند که همزمان با بیست و چهارمین سالگرد عرضه پلی استیشن، نسخه ای جدید از پلی استیشن 1 را عرضه خواهند کرد که جنبه سخت افزاری جدیدی ندارد و بیشتر نوستالوژی کاربران دوره‌های اول عرضه این کنسول است.

گفته می‌شود که این محصول با ظاهری دقیقا شبیه به پلی استیشن 1 عرضه می‌شود با این تفاوت که جای سی دی رام آن خالی است و فقط در آن به شکل نسخه اصلی پلی استیشن 1 تعبیه شده است. همچنین این محصول دارای حافظه داخلی است و تعداد 20 عدد بازی مختلف از نسل قدیم بازی های رایانه ای در آن نصب است که از جمله آنها می‌توان به Final Fantasy VII, Tekken 3, Ridge Racer Type 4 و Wild Arms اشاره کرد. گفتنی است که این محصول 99 دلار قیمت‌گذاری شده است.

در ادامه تصاویر مربوط به نسخه جدید پلی استیشن 1 که سونی قصد دارد در بیست و چهارمین سالگرد آن عرضه کند را مشاهده می‌کنید:

فناوری

فناوری

بیشتر بخوانید: تیزر رسمی OnePlus 6T با حضور آمیتا باچان منتشر شد 

انتهای پیام/

کنسول پلی استیشن بیست‌و‌چهار ساله شد +تصاویر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کنسول پلی استیشن بیست‌و‌چهار ساله می‌شود؛ بازسازی PS1 توسط سونی +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..