تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شریعتمداری در یک قدمی استیضاح/ بخش اعظم مشکلات اقتصادی به دلیل عملکرد ضعیف وزارت صنعت، معدن و تجارت است

ساعت: 15:20 منتشر شده در مورخ: 1397/07/02 شناسه خبر: 1411776

دبیر کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: بخشی از آشفتگی وضعیت اقتصادی مربوط به تحریم‌ها است اما بیشتر مشکلات در این حوزه به بانک مرکزی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و نحوه نظارت بر بازار برمی‌گردد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا دبیر کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  شاخص، درباره استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: این مسئله هفته آینده حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه تغییر وزیر صنعت، معدن و تجارت فعلا قطعی نشده است افزود: استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت دوشنبه هفته آینده در دستور کار مجلس قرار می‌گیرد.

حسینی‌کیا گفت: نکته‌ای که وجود دارد این است که احتمالا دولت در هفته آینده برخی از وزراء را معرفی کند و این احتمال می‌رود که در برخی وزارتخانه‌ها تغییراتی رخ دهد.

دبیر کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزارت صنعت رسالت بسیار سنگینی برعهده دارد اما عملکرد کلی این وزارتخانه نمره قبولی بالا را ندارد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: بخشی از آشفتگی وضعیت اقتصادی مربوط به تحریم‌ها است اما بیشتر مشکلات در این حوزه به بانک مرکزی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و نحوه نظارت بر بازار برمی‌گردد.

وی با بیان اینکه حمایت از تولید داخلی اولین گام برای بهبود وضعیت اقتصادی است ابراز کرد: طراحی یک سامانه جامعی که از تولید تا مصرف بر کالاها نظارت داشته باشد از جمله کارهای ضروری در حوزه اقتصاد است.

حسینی‌کیا تصریح کرد: برخورد قاطع با کسانی که در نظام اقتصادی اخلال ایجاد می‌کنند، مبارزه جدی با قاچاق و جهت دهی به منابع مالی به سمت تولید و اشتغال باید در دستور کار دولت و سایر قوا قرار گیرد.

دبیر کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در برخی مسائل هم نیاز به فرهنگ سازی داریم چراکه وقتی مردم احساس می‌کنند کالایی گران شده است همه منابع مالی را به آن سمت هدایت می‌کنند.

وی در پایان افزود: حدود ۱۷۰۰ هزار میلیارد تومان نقدینگی در دست مردم است که دولت باید آن را به سمت تولید و اشتغال جهت دهی کند تا بخشی از این التهابات کاهش یابد.

 استیضاح محمد شریعتمداری وزیر صنعت،‌معدن و تجارت با بیش از ۷۰ امضای نمایندگان مجلس شورای اسلامی سه شنبه ۶ شهریورماه ۹۷ تقدیم هیأت رئیسه مجلس شد.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شریعتمداری در یک قدمی استیضاح/ بخش اعظم مشکلات اقتصادی به دلیل عملکرد ضعیف وزارت صنعت، معدن و تجارت است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..