تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی اکشن و تیراندازی Sniper 3D Assassin 2.16.9 – اندروید

بازی Sniper 3D Assassin در سبک اکشن و شوتر می باشد که با ارائه گرافیک واقع گرایانه و انیمیشن های زنده صحنه های مهیجی را برای بازیخور رقم می زند که با دانلود Sniper 3D Assassin می توانید وارد ماموریت های بازی شوید. تنها ماموریت شما در این بازی یافتن دشمنان و شلیک کردن می باشد که به اندازه افرادی که در بازی کشته می شوند امتیاز برای شما نوشته می شود. بازی دارای بخش های متنوعی می باشد که ۶۰ میلیون کاربر را به سمت خود جذب کرده است و باعث شده است تا کاربران بتوانند یک جنگ جهانی را به معنای واقعی کلمه تجربه کرده و از ویژگی های بازی لذت کافی را ببرند. شما می توانید در بازی با جرم و جنایت مبارزه کرده و به یک قهرمان واقعی تبدیل شوید. بازی دارای سلاح های مختلف می باشد که هر کدام ویزگی های خاص خودشان را خواهند داشت. گیم پلی روان بازی نیز تصاویر بسیار جذاب را برای شما خواهد داشت و شما می توانید ماموریت های سرگرم کننده بازی را یک به یک دنبال نمایید.

با دانلود Sniper 3D Assassin کاربران می توانند گرافیک زیبایی را تجربه نمایند که با تجربه انیمیشن های خنگ همراه شده است و محیط بصری را به همراه داشته است. بازی دارای روند اعتیادآوری می باشد که از سلاح های مرگبار گرفته تا ماموریت های هیجان انگیز جو آنها می باشد. ماموریت های فرعی و متععدی نیز خلال مراحل اصلی فعال خواهند بود که می توانید در حالات چند نفره نیز آن را تجربه کنید. هم اکنون می توانید بازی مهیج Sniper 3D Assassin را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید. بازی روی سیستم عامل اندروید ۲٫۳ و بالاتر نصب و اجرا می شود که کاربران هم اکنون می توانند برای دانلود Sniper 3D Assassin از لینک مستقیم و رایگان سرورهای قرتمند سایت دانلودها استفاده نمایند.

Sniper 3D Assassin 2.16.9 Apk + Mod

کاور-Sniper-3D-Assassin

Sniper-3D-Assassin-Screenshot

info

60 MILLION users worldwide can’t be wrong! Download it for FREE now!

FIGHT the global war on crime and become the ULTIMATE SHOOTER.

AIM and SHOOT! Get yourself a gun and KILL THEM ALL.

Sniper 3D Assassin in 7 words: great gameplay, awesome visuals and entertaining missions. And best of all? It’s a free game to pass the time!

– Ultra REALISTIC 3D graphics and cool animations

– HUNDREDS of thrilling MISSIONS

– Tons of letal GUNS and mortal WEAPONS

– ADDICTING gameplay (FPS)

– EASY and INTUITIVE controls

Changelog :

+ Performance improvements

+ Bug fixes

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی اکشن و تیراندازی Sniper 3D Assassin 2.16.9 – اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..