تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایران ۳-ژاپن ۳/تساوی ایران و ژاپن در تورنمنت ۴ جانبه فوتسال تبریز

گفتنی است در این دیدار برای تیم ملی فوتسال ایران مهدی جاوید، ابوالقاسم عروجی و همچنین محمد شجری گلزنی کردند و برای تیم ملی ژاپن نیز یورا و موراتو  و موریکا گل  زدند.همچنین  فردا 3 شنبه (3 مهر 1397) تمامی تیم های حاضر در تورنمنت استراحت خواهند کرد و در روز نهایی رقابت های تورنمنت تبریز ادامه بازی های برگزار خواهد شد. 

همچنین شنیده ها حاکی از آن است که تیم های حاضر در تورنمنت تبریز تصمیم دارند تا این رقابت میان تیم های بلاروس ، اوکراین ، ژاپن و ایران در سال های آینده نیز برگزار شود و برای زمان برگزاری این رقابت ها نیز روز های فیفا دی پیشنهاد داده اند.

تساوی ایران و ژاپن در تورنمنت 4 جانبه فوتسال تبریز/ایران 3-ژاپن3

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

تساوی تیم ملی فوتسال ایران و ژاپن



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایران ۳-ژاپن ۳/تساوی ایران و ژاپن در تورنمنت ۴ جانبه فوتسال تبریز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..