تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاپیتان رئال و یک تیپ منحصر به فرد دیگر

۷۷۵۹۷۶

۲۴۱ بازدید

سرخیو راموس، مدافع 32 ساله رئال مادرید برای حضور در مراسم بهترین های فیفا راهی لندن شده است.

ورزش سه: سرخیو راموس، مدافع 32 ساله رئال مادرید برای حضور در مراسم بهترین های فیفا راهی لندن شده است.

سرخیو راموس در ماه های اخیر بارها با استفاده از لباس های خاص و منحصر به فرد خبرساز شده است و او این بار نیز در مسیر پایتخت انگلیس، تصمیم به استفاده از یک پیراهن خاص دیگر گرفته که مورد توجه عکاسان نیز بوده است.

راموس یکی از نامردهای دریافت عنوان بهترین مدافع جهان در سال 2018 بوده و طبق ادعای مارکا، این جایزه در مراسم امشب فیفا به او خواهد رسید. در این سفر، پیلار رابیو نیز مدافع 32 ساله رئال مادرید را همراهی خواهد کرد و آنها تا ساعتی دیگر راهی محل برگزاری مراسم خواهند شد.

در شب غیبت کریستیانو رونالدو و لیونل مسی، سرخیو راموس احتمالا یکی از بازیکنان مورد توجه در مراسم انتخاب بهترین های فیفا خواهد بود.

کاپیتان رئال و یک تیپ منحصر به فرد دیگر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاپیتان رئال و یک تیپ منحصر به فرد دیگر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..