تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دلیل اصلی غیبت مسی در مراسم فیفا چیست؟

۷۷۵۹۷۳

۹۴۹ بازدید

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا دیگر غایب سرشناس مراسم امشب بهترین های فیفا خواهد بود.

ورزش سه: امشب و در شهر لندن، یک نفر از بین 3 نامزد شامل کریستیانو رونالدو، محمد صلاح و لوکا مودریچ عنوان بهترین بازیکن جهان را از آن خود خواهد کرد و همچنین جوایز دیگری از جمله بهترین بازیکن زن و زیباترین گل نیز اهدا خواهد شد.

دلیل اصلی غیبت مسی در مراسم فیفا چیست؟

اما بر خلاف سالهای اخیر، امشب شاهد حضور لیونل مسی در این مراسم نخواهیم بود. در ابتدا علت این غیبت فشردگی تقویم بازی های بارسلونا عنوان شده بود اما موندو دیپورتیوو اعلام کرد مسی می خواسته به این مراسم برود اما مشکلات خانوادگی مانع رخ دادن این اتفاق شده است.

البته این نشریه نزدیک به باشگاه بارسلونا جزئیات بیشتری در خصوص این ادعا ارائه نداد اما به نظر می رسد این خبر بیشتر نزدیک به حقیقت باشد زیرا اگرچه مسی امشب حتی در بین 3 نامزد هم جایی ندارد، اما در گذشته و در مواقعی که می دانست شانس اندکی برای بردن جایزه دارد نیز معمولا در مراسم حضور پیدا می کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دلیل اصلی غیبت مسی در مراسم فیفا چیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..