تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طارق خوب است، ولی یک ایراد بزرگ دارد

۷۷۵۹۷۲

۱۲۱۴ بازدید

خبر ورزشی: بهتاش فریبا از تماشای بازی استقلال در قائمشهر لذت نبرده بود. او نبود یک هافبک جلو رونده در تیم استقلال را ایراد بزرگ این تیم و البته یکی از بازیکنانش می‌دانست. 

*بازی چه مشکلی داشت که اینقدر سرد و کسل‌کننده بود؟

فکر می‌کنم دلیل اصلی اش زمین چمن مصنوعی بود. استقلال به بازی در این قبیل زمین‌ها عادت ندارد و همین باعث شده بود فوتبال همیشگی اش را اجرا نکند. توپ روی زمین مصنوعی می‌پرد و این گرچه برای نساجی یک اتفاق عادی بود ولی آن‌ها هم متأثر از بازی استقلال توپ را به درستی به چرخش در نمی‌آوردند.

*چرا بازی بیشتر در میانه زمین در گردش بود؟

به دلیل بازی بسته نساجی بود. نساجی هم مثل بقیه تیم‌هایی که روبه‌روی تیم‌های پایتخت قرار می‌گیرند، می‌خواست امتیاز بگیرد و نبازد. همین موضوع سبب شده بود تا در ظاهر با ۴ دفاع عقب بایستد ولی عملاً با ۸ نفر در حال دفاع کردن بود، چون هر دو هافبک دفاعی اش با فاصله کم از دفاع حرکت می‌کردند و بال‌های کناری هم عقب می‌آمدند و عملاً راه نفوذ استقلال را از وسط و کناره‌ها بسته بودند.

*استقلال چرا کاری نمی‌کرد؟

در دقایق آخر این روش را به کار برد که رو به توپ‌های بلند بیاورد ولی در اجرای این روش هم بد عمل کرد. وقتی بازی این مدلی می‌شود همه عناصر تهاجمی باید روی دروازه بروند.

*صیادمنش برای همین به زمین رفته بود؟

اللهیار بازیکنی دونده، سرعتی، سرزن و شوتزن است ولی او در محوطه نساجی تک افتاده بود. گرو و تبریزی در آن دقایق لب خط ایستاده بودند که این باعث می‌شد دفاع نساجی راحت‌تر کار کرده و صیادمنش را مهار کند.

*چه کار باید می‌کردند که نکردند؟

وقتی وریا و میلاد (زکی‌پور) از چپ و راست توپ روی دروازه می‌ریختند باید هر سه عنصر تهاجمی استقلال درون شش‌قدم می‌ایستادند و ضربه می‌زدند ولی این بخت مسلم را از خودشان گرفتند.

*در طول بازی چرا این کار را نکردند؟

استقلال با سیستم ۲-۴-۴ بازی می‌کرد ولی این روش بازی نیاز دارد که در دو طرف خط هافبک دو بازیکن توزن و سرعتی باشند که با سرعت بالا بروند و برگردند. ولی در راست وریا غفوری و در چپ همام طارق این کار را نمی‌کردند. وریا که مثل همیشه قبراق نبود و طارق هم یک ایراد بزرگ دارد.

*چه ایرادی؟

او در بحث داشتن مالکیت توپ و ارسال پاس عالی است. خوب درگیر می‌شود و دقت پاسش خوب است ولی ایراد بزرگش این است که اصلاً روبه دروازه حریف کار نمی‌کند. شوت به چهارچوب ندارد. پاس توی دَری نمی‌دهد و اصولاً در فوتبال امروز اگر تیمی بازیکن با توان حمل توپ نداشته باشد، کلاهش پس معرکه است و استقلال فعلاً که از داشتن این قبیل بازیکنان محروم است.

*با این وضعیت شرایط استقلال را برای شهرآورد چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

استقلال همین‌طوری هم امتیازات زیادی از دست داده بود و با این دو امتیاز باز هم عقب افتاد. این موضوع کار شفر را برای شهرآورد پنج‌شنبه سخت‌تر کرد. خدا کند مصدومان استقلال به این بازی برسند که اگر نرسند در شهرآورد به مشکل برمی‌خورد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طارق خوب است، ولی یک ایراد بزرگ دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..