تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای حمایت یک امام جمعه از کم‌کاری مسئولین/ رنجبری: با وجود انتقاد از عملکرد، چرا باید انتظار حمایت دولت را داشته باشیم؟!

ساعت: 15:12 منتشر شده در مورخ: 1397/07/02 شناسه خبر: 1411718

امام جمعه ماکو با حمایت از کم کاری های دولت گفت: با وجود انتقاد از عملکرد، چرا باید انتظار حمایت دولت را داشته باشیم؟!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، صبح روز گذشته همایش شورای سیاستگذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در حالی در ارومیه برگزار شد که برخی از مسئولان و ائمه جمعه در این مراسم حضور داشتند.

در این مراسم که با غیبت استاندار آذربایجان غربی و برخی مدیران همراه بود، “لطفی” قائم مقام شورای هاهنگی تبلیغات اسلامی نسبت به غیبت و بی توجهی مسئولان دولتی به مراسمات انقلابی اعتراض کرد، به گونه ای که بارها غیبت آنان را غیرقابل توجیه و بی دلیل خوانده و خواستار حمایت مسئولان و دولت از برگزاری مراسم سالگرد انقلاب اسلامی شد.
وی، در این جلسه گفت: «تمام امکانات دولت باید در راستای گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به کار گرفته شده و هیچ جلسه ای مهم تر از برنامه ریزی برای گرامیداشت نبوده و نیست در همین راستا غیبت مسئولان غیر قابل توجیه است.»
لطفی، با قاطعیت خواستار حمایت دولت شد و به سخنان خود با همین هدف پایان داد.
اما پس از اتمام سخنان قائم مقام شورای هناهنگی تبلیغات اسلامی، حاضران شاهد اعتراض امام جمعه ماکو در مراسم شدند.

حجت الاسلام و المسلمین “ایوب رنجبری” با بیان اینکه مشکل امروز ملت ایران ترامپ دیوانه و آمریکا نیست بلکه خودزنی های داخلی است، گفت: چگونه در قطار انقلاب اسلامی که تا دیروز منتقد دولت بوده و در هر دوره ای به بهانه های مختلف دولت را زیر سوال برده ایم خواستار حمایت هستیم؟!
رنجبری، ادامه داد: به نظر شما در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی در دولت موقت فساد بود، در دولت بنی صدر خیانت بود، دولت میرحسین فتنه گر بود، در دولت رفسنجانی هم فساد بود باید کشته می شد، دولت احمدی نژاد هم جاسوس بود و دولت روحانی مملکت را بر باد داد. این ها تعابیر شما از دولت های مختلف است. در کدام دولت حامی بوده اید که انتظار حمایت دارید؟!
وی، تاکید کرد: در طول چهل سال شما نیز از عملکرد حمایتی خود از دولت کارنامه ای بدهید که مورد قبول باشد شما حتی خودتان را هم زیر سوال می برید، انتظار کدام حمایت از سوی دولتمردان را دارید؟
البته این سخنان امام جمعه ماکو دارای سابقه طولانی بوده به نحوی که در برابر هر انتقاد از عملکرد ضعیف دولت‌ها توسط منتقدین و حتی ائمه جمعه سایر شهرستان‌ها ایستادگی کرده است.
حجت الاسلام رنجبری یکی از چهره‌های تاثیرگذار در تبادلات منطقه آزاد ماکو بوده و به همین دلیل برخی انتقادات به عملکرد وی وارد می‌شود.
حمایت از عملکرد ضعیف و البته پر حاشیه مدیرعامل سابق منطقه آزاد ماکو و نیز حمایت‌های گاه و بیگاه وی از اتفاقات سال ۸۸ سا پس از آن جزو کارنامه عملکردی حجت الاسلام رنجبری به شمار می‌رود.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای حمایت یک امام جمعه از کم‌کاری مسئولین/ رنجبری: با وجود انتقاد از عملکرد، چرا باید انتظار حمایت دولت را داشته باشیم؟!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..