تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود SparkChess HD 11.2.6 – بازی شطرنج اندروید

بازی موبایل SparkChess HD شما را به دنیای شطرنج می برد و می توانید بهترین بازی فکری را تجربه کنید. بازی دارای قوانین کامل شطرنج است و می توانید با تنظیمات مختلف، بازی شطرنج را تجربه کنید. شما می توانید دوستان خود را به چالش بکشید و مهارت های خود را به دیگران نشان دهید. برای بازی باید مهارت بالایی در تمرکز و فکر داشته باشید و حریفان خود را وارسی کنید.

با دانلود SparkChess HD می توانید حالت های چندنفره را تجربه کنید و به صورت بصری بازی را در حالت سه بعدی و با کیفیت بالا تجربه کنید. شما بهترین حریفان را خواهید داشت و می توانید ساعت ها به تجربه این بازی بپردازید. این بازی روی سیستم عامل اندروید ۴٫۱ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

SparkChess HD 11.2.6 Apk

کاور-SparkChess-HD

*/ ]]> اسکرین-شات-SparkChess-HD اسکرین-شات-SparkChess-HD اسکرین-شات-SparkChess-HD info

Ready, Set, Move

With Spark Chess, there are no layers of menus to navigate or to check settings – -it’s all right there on one screen. Choose black or white pieces, pick from three Opponents of varying skill levels and start playing.

Challenge your friends

If you feel confident with chess, test your skills against other human players. Spark Chess has a very quick and intuitive online multiplayer mode. No signup required – just connect, choose to do your best and opponent. Leaderboards are updated hourly.

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود SparkChess HD 11.2.6 – بازی شطرنج اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..