تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عوامل حادثه تروریستی اهواز باید تقاص پس دهند

عوامل حادثه تروریستی اهواز باید تقاص پس دهندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود علوی در حاشیه تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز گفت: وحدت و همدلی بین دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی نیرو‌های مسلح و ستاد‌های بالا دستی مانند دبیرخانه شورای امنیت ملی کشور، ستاد کل نیرو‌های مسلح وجود دارد.

وی گفت: امروز همه تحت فرمان رهبرمعظم انقلاب به صورت سرباز یک پادگان سربازی امام زمان (عج) تاکنون تیم‌های بسیاری را زیر ضربه برده‌ایم.

وزیر اطلاعات ادامه داد: اگر این تیم‌ها موفق می‌شدند، ده‌ها از عملیات تروریستی نظیر حادثه اهواز اتفاق افتاده بود، اما الحمدالله بسیاری از تیم‌ها شناسایی و زیر ضربه رفتند.

وی افزود: برخی از افراد این تیم‌ها به هلاکت رسیدند و بعضی نیز در بازداشتگاه‌ها و دستگاه‌های قضایی هستند تا نوبت محاکمه آن‌ها فرا رسد و حکمشان صادر شود؛ نفرات این گروه‌ها در زندان‌های کشور مشخص است.

علوی با اشاره به حادثه تروریستی اهواز اظهار داشت: تا شناسایی آخرین نفر کار ادامه خواهد داشت و درحال حاضر بخش قابل توجهی از نفرات این گروه شناسایی، دستگیر و این عملیات تا شناسایی آخرین نفرات ادامه پیدا خواهد کرد و هر کجا که باشند آن‌ها را به کیفر این جنایت خواهیم رساند.

وزیر اطلاعات گفت: قطعا انتقام شهیدان حادثه تروریستی اهواز را خواهیم گرفت و تا آخرین نفرات آن‌ها باید تقاص پس دهند و نمی‌گذاریم خون فرزندان عزیز خوزستان عرب، فارس و لر هدر رود و مرحمی بر خانواد‌های شهدا و ملت ایران در این قضیه خواهیم گذاشت.

منبع تسنیم

انتهای پیام/ف

عوامل حادثه تروریستی اهواز را به کیفر این جنایت خواهیم رساند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عوامل حادثه تروریستی اهواز باید تقاص پس دهند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..