تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای نيمروز اهواز +فیلم

ماجرای نیمروزبه گزارش خبرنگارحوزه اخبار داغگروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بروز حوادث تلخی مانند عملیات تروریستی اخیر در اهواز، اتفاقات و تصاویر دلخراشی که پیش از این در فیلم‌هایی مانند «ماجرای نیمروز» دیده بودیم را برای مردم تداعی کرده و آنها را باورپذیرتر می‌کند.

ماجرای نیمروز فیلمی به کارگردانی محمدحسین مهدویان است که به ترورهای سازمان مجاهدین خلق ایران در سال ۱۳۶۰ و اتفاقات بعد از عزل ابوالحسن بنی صدر می‌پردازد.

دو روز پیش عناصر یک گروهک تروریستی مورد حمایت عربستان سعودی با پوشش لباس نظامی به سوی جایگاه رژه نیروهای مسلح در اهواز که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شده بود، تیراندازی کردند. در این حادثه تروریستی، عناصر مسلح، رژه را به رگبار گلوله بستند که منجر به شهادت 25 تن و زخمی شدن69 نفر از حاضران در مراسم شد.

در ادامه ویدئویی در خصوص حادثه تروریستی اخیر مشاهده می‌کنید که در آن تصاویر این حمله با بخش‌هایی از فیلم «ماجرای نیمروز» شبیه‌سازی شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای نيمروز اهواز +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..