تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حرفهای شنیدنی مخاطب شوخی زننده وزیر بهداشت

روزنامه شرق با عباس پهلوان نانوای بازنشسته‌ ۷۲ساله اهل بجستان (استان خراسان رضوی) کسی که فیلم شوخی زننده قاضی‌زاده‌ هاشمی (وزیر بهداشت) با او خیلی‌ها را ناراحت کرد، گفتگو کرده است

عباس پهلوان: از وزیر بهداشت ناراحت نیستم

روزنامه شرق با عباس پهلوان نانوای بازنشسته‌ ۷۲ساله اهل بجستان (استان خراسان رضوی) کسی که فیلم شوخی زننده قاضی‌زاده‌ هاشمی (وزیر بهداشت) با او خیلی‌ها را ناراحت کرد، گفتگو کرده است.

بخشی از این گفتگو را در ادامه می خوانید:

* بیمارستان بجستان بودم که گفتند آقای وزیر می‌خواهد به اینجا بیاید، برای همین همان‌جا ماندم تا وزیر را ببینم. وقتی آمدند بهشان گفتم ما اینجا هیچ امکاناتی نداریم؛ نه فیزیوتراپ و نه دستگاه دیالیز.

* من نه‌فقط به‌خاطر خودم که به‌خاطر مردم شهرستان بجستان با ایشان صحبت کردم. وقتی شنیدم وزیر می‌آید خوشحال شدم، چون فکر می‌کردم بعد از اینکه با او صحبت کنم بخشی از مشکلات بیمارستان شهرمان حل خواهد شد، اما وقتی از مشکلات گفتم، به من گفتند خودم فیزیوتراپی کنم.

* انتظار نداشتم وزیر این‌طور با من رفتار کند، فکر می‌کردم با گفتن این حرف‌ها بگوید یک فیزیوتراپ به بیمارستان بجستان می‌فرستند، نه‌اینکه بگوید خودم فیزیوتراپی کنم».

* من از برخورد وزیر ناراحت نیستم، فقط توقع داشتیم یک متخصص فیزیوتراپ به شهرستان بفرستند، چون هربار باید همسرم را برای فیزیوتراپی ببرم کاشمر که توان پرداخت هزینه رفت‌و برگشت به کاشمر را ندارم.

* هربار باید 120‌ هزار تومن فقط پول رفت‌وبرگشت بدهم. بعد از اینکه از تهران به بجستان آمدم، کار نانوایی را رها کردم و مشغول کار کشاورزی شدم و پرداخت هزینه‌های بیماری خودم و همسرم برایم دشوار است.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: sharghdaily.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حرفهای شنیدنی مخاطب شوخی زننده وزیر بهداشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..