تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسکار تابارس، مردی برای تمام فصول

۷۷۵۹۳۸

۳۴۴ بازدید

 شاید در رده باشگاهی با دوران افتضاح در میلان افول کرده اواسط دهه ۹۰ به یاد آورده شود اما در رده ملی به روزهای خوب تاریخ تیم ملی اروگوئه سنجاق شده است.

وبسایت نود: شاید در رده باشگاهی با دوران افتضاح در میلان افول کرده اواسط دهه ۹۰ به یاد آورده شود اما در رده ملی به روزهای خوب تاریخ تیم ملی اروگوئه سنجاق شده است.

اسکار تابارس واشینگتون در چهارمین دوره حضورش روی نیمکت تیم ملی اروگوئه در حالی که تیمش را به مرحله یک‌چهارم‌نهایی جام‌جهانی ۲۰۱۸ رساند تا ۴ سال دیگر در سمتش ابقا شد و به این ترتیب در زمینه ماندن روی نیمکت یک تیم ملی خاص صاحب رکورد شد.

تداوم خاص

در حال حاضر تابارس بین تمام مربیان تیم‌های حاضر در آخرین دوره جام‌جهانی، رکورددار بیش‌ترین زمان حضور است. به عبارت بهتر از وقتی او در سال ۲۰۰۶ دوره اخیر مربیگری در تیم ملی کشورش را شروع کرد تا به حال همه تیم‌های ملی مطرح دنیا به غیر از آلمان حداقل یک بار مربی خودشان را عوض کرده‌اند اما تابارس سرجای خودش مانده و در این مدت افتخاراتی مانند قهرمانی در جام‌ملت‌های آمریکای‌جنوبی و عنوان چهارم جام‌جهانی ۲۰۱۰ را همراه «لاسلسته» جشن گرفته است.

رکوردهای دوران پیشرفت

تابارس پس از ناکامی تیم ملی اروگوئه در راهیابی به جام‌جهانی ۲۰۰۶ با هدف «پیشرفت پله به پله» هدایت تیم ملی کشورش را به عهده گرفت و در عصر موسوم به «عصر پیشرفت» دستاوردهای خاصی رقم زد؛ اولین قهرمانی اروگوئه در کوپاآمریکا از سال ۱۹۹۵، اولین حضور این تیم در نیمه‌نهایی جام‌جهانی از سال ۱۹۷۰، نخستین حضور اروگوئه در جام کنفدراسیون‌ها از سال ۱۹۹۷ و نخستین حضور در فوتبال المپیک از سال ۱۹۲۸.

اسکار تابارس، مردی برای تمام فصول

مردی برای همیشه

پس از اروگوئه و اسکار تابارس و یواخیم لو و آلمان، ایران و کارلوس کی‌روش سومین همکاری طولانی‌مدت بین۳۲ تیم حاضر در جام‌جهانی را دارند و در این بین ۹ تیم در حال حاضر یک مربی متفاوت از سکاندارشان در جریان جام‌جهانی ۲۰۱۸ دارند.تابارس رکورددار بیش‌ترین تعداد بازی به عنوان سرمربی در یک تیم ملی است و از این نظر سپ هربرگر با ۱۶۷ و مارتین اولسن با ۱۶۶ بازی را پشت سر گذاشته است.

در این فهرست نام‌هایی مانند هوگو میسیسل، سرالف رمزی، ماریو زاگالو، هلموت شون، کارلوس آلبرتو پریرا، یواخیم لو، لارس لاگربگ، بروس آرنا، برتی فوگتس، والتر وینترباتوم، گیرمو استابیله و ویسنته دل‌بوسکه هم دیده می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسکار تابارس، مردی برای تمام فصول»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..