تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوجوانان هندبال در جایگاه پنجم آسیا ایستادند

۷۷۵۹۳۶

۳۴۹ بازدید

تیم هندبال نوجوانان ایران با برتری برابر تیم هند عنوان پنجم مسابقات قهرمانی آسیا را از آن خود کرد.

مهر: تیم هندبال نوجوانان کشورمان عصر امروز دوشنبه دوم مهرماه در آخرین مسابقه خود در رقابتهای قهرمانی آسیا برای کسب مقام پنجمی و ششمی به مصاف تیم هند رفت و موفق شد این بازی را با نتیجه ۳۰ بر ۲۰ به سود خود تمام کند. شاگردان سلیمی نیمه اول این دیدار را با نتیجه ۱۷ بر۱۴ پیروز شدند.

تیم ایران بعد از یک دوره غیبت در مسابقات قهرمانی آسیا و پس از چهار سال در این رقابتها حاضر بود. هندبالیست های نوجوان ایران در مرحله گروهی با تیم های ژاپن ، امارات و قطر هم گروه بودند.

ملی پوشان ایران در این مرحله تیم ژاپن را ۲۹ بر ۲۸ شکست دادند، برابر تیم قطر با نتیجه ۲۶ بر ۲۵ پیروز شدند و تیم امارات را با نتیجه ۲۶ بر۲۰ از پیش رو برداشتند و به عنوان تیم صدرنشین راهی دور دوم شدند.

در مرحله یک چهارم نهایی تیم ایران با تیم های چین تایپه و عربستان در گروه دوم مسابقه داد. هندبالیست های کشورمان برابر عربستان به نتیجه تساوی ۲۷ بر ۲۷ رضایت دادند و مقابل چین تایپه با نتیجه ۲۷ بر۳۰ مغلوب شدند تا در نهایت نتوانند جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب کنند.

تیم های عربستان، چین تایپه و ژاپن رقیبان ایران در این مسابقات به همراه بحرین به جمع چهار تیم برتر راه یافتند. سه تیم برتر رقابتها جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را بدست خواهند آورد.

هشتمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا از ۲۶ شهریور ماه در امان اردن در جریان است و چهارم مهرماه با شناخت قهرمانان به کار خود پایان می دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوجوانان هندبال در جایگاه پنجم آسیا ایستادند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..