تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۴۵ باب کتابخانه روستایی در کشور به بهره برداری رسید

ساعت: 15:24 منتشر شده در مورخ: 1397/07/02 شناسه خبر: 1411804

معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نیمه نخست امسال 45 باب کتابخانه روستایی در کشور به بهره برداری رسیده و افتتاح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، سیدهادی حسینی ظهر دوشنبه در حاشیه نمایشگاه سراسری کتاب اردبیل اظهار داشت: تا پایان امسال نیز 55 باب کتابخانه روستایی در مناطق محروم کشور تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه توسعه کتابخانه در مناطق روستایی و محروم جزو اولویت‌های کاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، بیان کرد: در مناطق محروم و روستایی نیاز به احداث کتابخانه می باشد و تلاش می شود تا خانه‌های قدیمی و یا مکان‌های بلااستفاده تبدیل به کتابخانه ‌شود.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: باید به سمت ایجاد رغبت و انگیزه برای مخاطبان در مطالعه کتاب پیش برویم و در این زمینه دورترین نقطه کشور نیز مورد توجه می باشد.
دوازدهمین نمایشگاه کتاب اردبیل با حضور 300 ناشر از سراسر کشور در 160 غرفه عصر یکشنبه گشایش یافته و تا روز جمعه پیش رو دایر خواهد بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۴۵ باب کتابخانه روستایی در کشور به بهره برداری رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..