تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایشگاه فرهنگی رزمی یکی از ۱۰۰۰ برنامه هفته دفاع مقدس است/شهدا با عمل به تکالیفشان به این جایگاه رسیدند

ساعت: 16:18 منتشر شده در مورخ: 1397/07/02 شناسه خبر: 1411846

جانشین سپاه نینوا در حاشیه افتتاح نمایشگاه فرهنگی رزمی در گرگان:

جانشین سپاه نینوا گفت:جوانان ما تا زمانی که خودسازی و معنویت افزایی نکرده بودند و به تکالیف و فرمان ولی گوش نمی کردند در میدان نبرد حاضر نمی شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ سرهنگ عبدالله عین علی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ایام عزاداری سیدالشهدا در حاشیه نمایشگاه فرهنگی رزمی مدافعان عاشورایی در گرگان اظهار کرد: شباهت مشخصی بین شهدای دفاع مقدس ما و شهدای اسلام وجود دارد و آن این است که تمام این شهدا به سه جهاد توجه  و به عنوان تکلیف به آنها عمل کردند و فیض شهادت نصیبشان شد.

جانشین سپاه نینوا گفت: شهدا به جهاد اصغر که حضور در میدان نبرد و جهاد اکبر مبارزه با نفس اماره بود عمل کردند و در سایه آن موفق به جهاد کبیرشدند.

وی افزود: جوانان ما تا زمانی که خودسازی و معنویت افزایی نکرده بودند و به تکالیف و فرمان ولی گوش نمی کردند در میدان نبرد حاضر نمی شدند

وی ادامه داد:  معنویت، خودسازی، تقوا و ورع شهدا بود  که آنها را در اطاعت از امام و رهبر انقلاب به عنوان ولی امر مسلمین  مجاب کرد که در جبهه ها های جنگ حضور پیدا کنند و جهاد سوم  که استکبار ستیزی هست را محقق کنند و در نهایت از بین خیل عظیم رزمندگان گلچین و به مقام بلند شهادت نائل آیند.

سرهنگ عین علی بیان کرد: شهدا از بین خوبان گلچین شده اند و از بین خیل عظیم رزمندگان گلچین شدند

وی در خصوص نمایشگاه گفت: این نمایشگاه شامل هفت غرفه و حاصل کارمعاونتهای فرهنگی و نمایشهای رزمی است.

جانشین سپاه نینوا در رابطه با برنامه های هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در هفته دفاع مقدس بیش از 1000برنامه از سوی رده های مختلف سپاه اجرا می شود که مهمترین آن رژه 31شهریور یگانهای نمونه،زنگ مقاومت و پیروزی در مدرسه،و نمایشگاه رزمی فرهنگی بوده است.

وی ادامه داد: برنامه های متنوع دیگری از جمله دیدار با خانواده شهدا، یادواره شهدا در این هفته برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایشگاه فرهنگی رزمی یکی از ۱۰۰۰ برنامه هفته دفاع مقدس است/شهدا با عمل به تکالیفشان به این جایگاه رسیدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..