تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاییز داغ در انتظار تروریست ها!

ساعت: 16:17 منتشر شده در مورخ: 1397/07/02 شناسه خبر: 1411845

تحللیگر ارشد مسائل سیاسی و استراتژیک نوشت :در چنین شرایطی باید با گرگهای وحشی و پادوهای منطقه ای آنها با مشت آهنین برخورد کرد، تا جرات بکارگیری واژه تابستان داغ ایران را دیگربه زبان نیاورند .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما ؛ حسین کریمی اول جانشین سابق سپاه نینوا گلستان نوشت : حمله تروریستی اهوازنتیجه ماهها طراحی سازمانهای  اطلاعاتی سیا و موساد که با پشتیبانی نوکران حلقه بگوشی همچون عربستان وامارات و اجرا گروهک تروریستی الاحواز عملیاتی گردید.

این حادثه نه تنها دستاوردی برای طراحان نداشت بلکه سندی محکم در تایید سخن امام(رض) که فرمودند: آمریکا اول تروریست عالم است رابه اثبات رساند و نتیجه آن به خاک وخون کشیده شدن مردم بیگناه از جمله  کودک چهارساله و جانباز۷۰ درصد دفاع مقدس گردید.

درس بزرگ این حادثه این است که جهان امروزجهانیست که گرگهای درنده عالم با ظاهر دروغین طرفداری ازحقوق بشر دست به هر جنایتی می زنند و کشتن مردم بی دفاع و زنان و کودکان در یمن ، سوریه ،  افغانستان، فلسطین ، میانمار ، بحرین و غیره هیچ جایگاهی درحقوق بشر آمریکایی ندارد.

در صورتی که اگر یک آمریکایی یا غربی و یا مزدور آنها در کشوری مستقل بر اثر جاسوسی یا خیانت دستگیر یا زندانی یا مجازات شود فریاد حقوق بشری آنها سراسر جهان را در بر می گیرد و فرد خیانت کار و جاسوس را آزادیخواه معرفی می کنند.

در چنین شرایطی باید با گرگهای وحشی و پادوهای منطقه ای آنها با مشت آهنین  برخورد کرد، تا جرات بکارگیری واژه تابستان داغ ایران را دیگربه زبان نیاورند و تروریست ها و حامیان آنها بخصوص عربستان و امارات باید منتظر پاییز داغ انتقام خون شهدا اهواز باشند.

انتقامی که استکبار جهانی و داعش با موشکهای سپاه در دیرالزور و کومله در اقلیم  کردستان تجربه کردند.

ازمابترس طایفه ای پراراده ایم

مامثل کوه پشت علی ایستاده ایم

جانشین سابق سپاه گلستان

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاییز داغ در انتظار تروریست ها!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..