تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خدمت به محرومین جزو ذات سپاه است/ انجام ۱۱۰ هزار پروژه عمرانی در کشور توسط قرارگاه محرومیت زدایی

ساعت: 16:16 منتشر شده در مورخ: 1397/07/02 شناسه خبر: 1411823

در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی در گرگان مطرح شد؛

فرمانده قرارگاه مرکزی محرومیت زدایی سپاه گفت: ذات سپاه از سوی امام و رهبر انقلاب، مردمی تعریف شده است از همین رو تا کنون توانست با انجام 110 هزار پروژه عمرانی در سطح کشور به محرومیت زدایی بپردازد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ سردار سید ضیاءالدین حزنی فرمانده قرارگاه مرکزی محرومیت زدایی سپاه در مراسم افتتاح 8 پروژه متمرکز عمرانی و محرومت زدایی استان که در روستای لاملنگ گرگان برگزار شد، اظهار کرد: سپاه پاسداران از مردم، با مردم و برای مردم است و با وجود این که وظیفه قانونی در محرومیت زدایی ندارد اما براساس ذات مردمی خود اقدام به محرومیت زدایی در کشور می کند.

فرمانده قرارگاه مرکزی محرومیت زدایی سپاه گفت: ذات سپاه از سوی امام و رهبر انقلاب، مردمی تعریف شده است از همین رو تا کنون توانست با انجام 110 هزار پروژه عمرانی در سطح کشور به محرومیت زدایی بپردازد.

وی بیان کرد: قرار گاه مرکزی محرومیت زدایی در کشور تاکنون83هزار پروژه غیر عمرانی را نیز در سطح کشور انجام داده که در بحث آموزش و پرورش تاکنون 1075مدرسه را با کمک مسئولین آموزش و پرورش احداث و یا بازسازی کرده است.

سردار حزنی ادامه داد: باید تلاش کنیم سپاه با آموزش و پرورش و کمیته امداد بنیاد مسکن و سایر دستگاهها کنار هم قرار گیرند تا بتوانند باهمکاری هم کارهای بزرگی انجام دهند.

وی با تشکر از زحمات سردار صادقی و معروفی گفت: سپاه نینواد در بحث سازندگی زحمات زیادی کشیده و امیدواریم احترام و خدمت به مردم ادامه یابد و همه مسئولین باید مردم را برادر بزرگتر خود بدانند و برایشان کار کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خدمت به محرومین جزو ذات سپاه است/ انجام ۱۱۰ هزار پروژه عمرانی در کشور توسط قرارگاه محرومیت زدایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..