تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Naval Rush: Sea Defense 1.6 – بازی استراتژیک حمله دریایی برای اندروید

بازی موبایل Naval Rush: Sea Defense جنگ های دریایی را برای شما فراهم می کند و می توانید از برجک های دفاعی خود بهترین استفاده را ببرید. بازی دارای سلاح های متنوعی است و می توانید از تیم بزرگ سربازان استفاده کنید. تعارضات بین شما و مهاجیم بالا می گیرد و باید بتوانید با نیروی دریایی خود، بیشترین ضربات را وارد کنید. شما باید بهترین استراتژی را انتخاب کنید و در نهایت بتوانید آزادی عمل خود را حفظ کنید. این بازی روی سیستم عامل اندروید ۴٫۱ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

همه ابزارهایی که در اختیار دارید، مستقیما در نبردها کاربرد دارد و امکان سفارشی سازی نیز وجود دارد. تنوع در زمینه کشتی ها واقعا بالا است و سازندگان سعی کرده اند که شبیه سازی خوبی را ایجاد کنند. ایجاد طرح های استراتژی اهمیت بالایی دارد و می توانید از راهنمایی خود بازی نیز استفاده کنید.

Naval Rush: Sea Defense 1.6 Apk + Mod

کاور-Naval-Rush-Sea-Defense

*/ ]]> اسکرین-شات-naval-rush اسکرین-شات-naval-rush اسکرین-شات-naval-rush info

Get ready for awesome naval battles in a great tower defense game!

Your team will consist of modern snipers, gunners, rockets, ice towers.

Deep conflict has arisen between you and the evil invaders. Choose the best strategy and protect your freedom and liberty!

WHAT’S NEW
The game is now available!

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Naval Rush: Sea Defense 1.6 – بازی استراتژیک حمله دریایی برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..