تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آکادمی مهندسی سامسونگ پایان صدمین دوره‌‌ آموزشی خود را جشن گرفت

سامسونگ الکترونیکس، صبح امروز مراسمی را به مناسبت پایان صدمین دوره از آموزش‌های مهارت‌آموزی خود در مرکز فنی و حرفه‌‌ای شهید سهی برگزار کرد.

مهارت‌آموزی و آموزش نیروهای کار یکی از ارکان اصلی مسئولیت‌های اجتماعی سامسونگ در ایران محسوب می‌شود؛ به‌طوری که علاقه‌مندان قادر به شرکت در دوره‌های رایگان مهارت‌آموزی مرتبط با لوازم الکترونیکی در آکادمی مهندسی سامسونگ هستند. نزدیک به ۴ سال (دی‌ماه ۹۳) از به ثمر رسیدن همکاری سامسونگ و سازمان فنی‌وحرفه‌ای کشور برای ایجاد یک مرکز مهارت‌آموزی می‌گذرد و حال مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای شهید سهی (شماره ۲)، برگزاری صدمین دوره‌ی آموزشی خود را جشن گرفته است. این مرکز در میدان بهمن تهران واقع شده است و علاقه‌مندان از سراسر کشور قادر به ثبت‌نام در دوره‌های آن هستند.

فارغ‌التحصیلی ۲۱۶۴ نفر و اشتغال درصد عمده‌ای از آن‌ها، از دستاوردهای ۴ سال فعالیت این مرکز به شمار می‌رود. در مرکز موردبحث، دوره‌های تعمیر موبایل و تبلت، سیستم‌های‌ صوتی و تصویری، ماشین‌ لباسشویی، کولرهای گازی و یخچال‌ به کارآموزان ارائه می‌شود. با وجود اینکه بخش عمده‌ای از کارآموزان این مرکز را مردان تشکیل می‌دهند، اما سازمان فنی‌وحرفه‌ای و سامسونگ الکترونیکس به‌دنبال برگزاری دوره‌های بیشتری برای بانوان هستند؛ این مرکز در حال حاضر دوره‌های تعمیر موبایل و تبلت و همچنین ماشین لباس‌شویی را برای بانوان کشورمان ارائه می‌دهد. ۲۴۱ نفر از بانوان در طی این چهار سال موفق به کسب مدرک پایان ‌دوره‌ی مورد تایید سازمان فنی‌وحرفه‌ای شده‌اند.

جشن صدمین دروه آکادمی سامسونگ

در ابتدای مراسم، فرهاد هجرت به‌عنوان مدیر ارشد بازاریابی سامسونگ الکترونیکس سخنرانی خود را با اهمیت مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت و استقبال بالای جوانان از دوره‌های آکادمی آغاز کرد. هجرت از تلاش سامسونگ برای بازسازی‌های فیزیکی و افزایش استانداردهای امنیت کارآموزان در هفته‌های آتی خبر داد. مدیر ارشد بازاریابی سامسونگ الکترونیکس در مورد بانوان و حضور آن‌ها در آکادمی چنین گفت:

با توجه به جایگاه ویژه‌ای که بانوان در جامعه دارند، قصد داریم دوره‌های آموزشی خود را توسعه دهیم. در این چهار سال نیز ما پذیرای تعداد قابل‌توجهی کارآموز خانم بوده‌ایم، اما تصمیم داریم تا برای گسترش هرچه بیشتر حضور خانم‌ها رشته‌های جدیدی را در حوزه‌ی سیستم‌های صوتی، تلویزیون و ماشین‌های لباسشویی برای خانم‌ها ایجاد کنیم.

در بخش دیگری از مراسم، رضا گرزین، مدیر کل سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان تهران سخنرانی کوتاهی با محوریت تعامل بین سازمان‌های مرتبط با اشتغال‌ داشتند. گرزین، سخن خود را با لزوم عیب‌یابی و برطرف کردن ایرادات دوره‌های مهارت‌آموزی آغاز کرد و در مورد تاثیر این دوره‌ها چنین گفت:

برگزاری ۱۰۰ دروه‌ی آموزشی در آکادمی، چراغ راه ما برای توسعه‌ی مهارت‌آموزی خواهد بود. چنین دوره‌هایی به هرچه پویاتر شدن اقتصاد منجر می‌شوند؛ از این رو در شرایط کنونی کشور در جامعه‌ی بین‌الملل، مهارت‌آموزی باید در اولویت قرار گیرد.

جشن صدمین دروه آکادمی سامسونگ

اشتراک اطلاعات و توانمندی‌‌ها، همکاری و تعامل بین سازمان‌ها و شرکت‌ها از ارکان مهم پیشرفت در بخش اشتغال‌زایی است. گرزین با اشاره به شکاف بین تعداد فارغ‌التحصیلان و افرادی که هر سال وارد بازار کار می‌شوند،‌ در مورد شکل همکاری با آکادمی سامسونگ چنین گفت:

شکل همکاری میان شرکت سامسونگ و سازمان فنی‌وحرفه‌ای به‌گونه‌ای است که تمامی آموزش‌های ارائه‌شده در این مرکز کاملا با نیازهای بازار کار مطابقت دارد؛ به همین دلیل، فارغ ‌التحصیلان آکادمی مهندسی پس از پایان دوره‌ها راحت‌تر شغل موردنظر خود را پیدا می‌کنند.

جشن صدمین دروه آکادمی سامسونگ

در بخش دیگر این مراسم، یارمحمدی، مدیر آکادمی مهندسی سامسونگ به تشریح دستاوردهای ۴۳ ماهه‌ی آن پرداخت. ۲۰۰۰ فارغ‌التحصیل، ۱۰۰ دوره‌ی مختلف در ۷ دسته‌ی محصول، ۹۰۰۰ نفر ثبت‌نام‌کننده از سراسر کشور تنها بخشی از آمارهای ارائه‌شده محسوب می‌شوند. طبق آمار اعلام‌شده، یک دوره‌ی کامل برای هر یک از دسته محصولات بیش از ۱۰۰ ساعت بوده و به دو بخش تئوری و عملی تقسیم می‌شود. کارآموزان در این مرکز، آموزش‌های خود را با محصولات روز فرا می‌گیرند از این رو آکادمی بستر مناسبی افزایش مهارت تعمیرکاران و تکنسین‌های قدیمی نیز خواهد بود.

جشن صدمین دروه آکادمی سامسونگ

در حال حاضر نزدیک به ۴۰ کارآموز خانم در این مرکز مشغول هستند و به‌زودی دوره‌های آموزشی مرتبط با تلویزیون نیز برای آن‌ها برگزار می‌شود. در پایان این مراسم، ویدئویی از ۴ فارغ‌التحصیل این مرکز و تاثیر آکادمی مهندسی سامسونگ روی زندگی آن‌ها پخش شد و از آن‌ها تقدیر به عمل آمد. شایان ذکر است در بخش پایانی مراسم، لوگوی اختصاصی و کتابچه‌ی برند آکادمی مهندسی Samsung رونمایی شد. پس از پایان مراسم نیز بازدیدی از بخش‌‌های مختلف مرکز مانند کلاس‌های برگزاری دوره‌های تئوری، کارگاه‌های عملی بخش‌های تلویزیون، موبایل و تبلت و دیگر لوازم خانگی مرکز داشتیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آکادمی مهندسی سامسونگ پایان صدمین دوره‌‌ آموزشی خود را جشن گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..