تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رییس کمیسیون امنیت ملی:در حادثه اهواز ضعف‌های امنیتی وجود داشت

مسئولیت عملی و عملیاتی برگزاری هرگونه همایشی باید مشخصا در اختیار دستگاه خاص و پاسخگو باشد متاسفانه در این حوزه ما ضعف داریم و از همین خلا است که این مسائل پیش می آید

چرا مانورهای نظامی در ایران در پادگان برگزار نمی شود؟

 حشمت الله فلاحت پیشه رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به حادثه تروریستی در اهواز گفت: ضعف‌های امنیتی وجود داشته است که تروریست ها توانستند دست به چنین اقدامی بزنند.

نماینده اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس ادامه داد:  نباید به هیچ وجه چند نفر مسلح  در هشت یا ده متری جایگاه حضور پیدا می‌کردند و عده ای بیگناه را به رگبار می‌بستند.

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: ایران کشوری است که همایش‌هایش مردمی است و در پادگان برگزار نمی شود. در دفاع مقدس نیروهای مردمی با نیروهای نظامی پیروز شدند و به همین دلیل مانور آن در خیابان و با حضور مردم برگزار می شود، بنابراین باید تشریفات و پروتکل خاصی در حوزه امنیت برای برگزاری اینگونه مراسم داشته باشیم.

فلاحت پیشه بیان کرد: پشت جایگاه برگزاری مراسم  پادگان بعد خیابان و بعد پارکی است که از داخل همین پارک حمله صورت گرفته است که مورد تفتیش و بازبینی لازم قرار نگرفته است و این موضوعی است که باید مورد بررسی دقیق قرار گیرد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی تاکید کرد: مسئولیت عملی و عملیاتی برگزاری هرگونه همایشی باید مشخصا در اختیار دستگاه خاص و پاسخگو باشد متاسفانه در این حوزه ما ضعف داریم و از همین خلا است که این مسائل پیش می آید.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: asriran.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رییس کمیسیون امنیت ملی:در حادثه اهواز ضعف‌های امنیتی وجود داشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..