تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایرالکو مکلف به تامین ۲ هزار تن آلومینیوم صنایع پایین دستی است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: شرکت ایرالکو مکلف شده آلومینیوم مورد نیاز شرکت‌های پایین دستی را تامین کند.

به گزارش شمانیوز:محمدرضا حاجی پور افزود: براساس مصوبه شورای اقتصاد مقاومتی و شورای قضایی استان، شرکت آلومینیوم ایران موظف شده دو هزار تن آلومینیوم مورد نیاز شرکت‌های پایین دستی را تامین کند.

وی از تامین نیمی از این تعهد از سوی ایرالکو خبر داد و گفت: این میزان آلومینیوم به قیمت ۲۲۵ هزار ریال به ۱۶ واحد بزرگ تولیدکننده پروفیل آلومینیوم ارائه شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی افزود: تامین مواد اولیه تولیدکنندگان پروفیل و صنوف تولیدی مرتبط با آلومینیوم، از دغدغه‌های مسئولان استان است که در نشست‌های مختلف پیگیری می‌شود.

حاجی پور گفت: واحد‌های تولیدی باید درخواست‌های خود را در سامانه بهین یاب ثبت کنند تا بر اساس ظرفیت پروانه بهره برداری و شرایط تولید، سهمیه مواد اولیه خود را از طریق بورس تامین کنند.

منبع:معدن نیوز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایرالکو مکلف به تامین ۲ هزار تن آلومینیوم صنایع پایین دستی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..