تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چمنیان: هند فوتبال زیبایی ارائه نکرد

۷۷۵۸۹۳

۱۴۱۷ بازدید

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان معتقد است هند بازی زیبایی ارائه نکرده اما تیم او بازی زیبایی را برای مردم به نمایش گذاشت.

ایسنا: عباس چمنیان بعد از ناکامی و تساوی تیمش مقابل تیم ملی هند در مسابقات قهرمانی فوتبال آسیا، با انتقاد از عملکرد رقیبش در این بازی گفت: هند بازی زیبایی را ارائه نکرد. اگر ما گل نخست را زود می‌زدیم، همه چیز تغییر می‌کرد.

او با بیان این که تیمش قادر به زدن دو گل در این بازی بود، افزود: ما توانستیم بازی زیبایی را به مردم ارائه دهیم. ما شانس‌مان برای کسب سه امتیاز را از دست داده اما برای بازی بعد آماده می‌شویم.

هم‌چنین بیبیانو فرناندس، سرمربی تیم ملی هند که تاکنون تیمش چهار امتیاز به دست آورده و در صدر جدول رده بندی گروه C قرار دارد، گفت: ما می‌دانستیم که بازی برابر ایران بسیار دشوار است. به همین دلیل بازی این تیم برابر اندونزی را به خوبی تماشا کردیم که به طریقی ایران در آن بازی شکست خورده بود. با این وجود می‌دانستیم بازی سختی در انتظارمان است.

او با ابراز خوشحالی از کسب یک امتیاز این دیدار گفت: از کسب یک امتیاز این بازی رضایت دارم. احساس می‌کنم تیمم مرحله به مرحله بهتر شده و شانس‌های بیش‌تری را خلق می‌کند. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران تاکنون از دو بازی خود یک امتیاز کسب کرده و شانس بسیار کمی برای صعود به مرحله دوم مسابقات دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چمنیان: هند فوتبال زیبایی ارائه نکرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..