تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشکلی از نظر کمبود دارو نداریم و داروخانه‌ها همچون گذشته فعالیت می‌کنند

سخنگوی سازمان غذا و دارو در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

مشکلی از نظر کمبود دارو نداریم و داروخانه طبق روال گذشته فعالیت می‌کنندجهانپور‌ سخنگوی‌ سازمان غذا و دارو در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: داروخانه‌ها طبق روال گذشته مشغول به کار هستند و تغییری از نظر کمبود دارو نداریم، درست است که برخی مسائل، تغییراتی در وضعیت دارو به وجود آورده اند اما این موضوعی تازه نیست و داروخانه‌ها طبق روال گذشته مشغول به کار هستند.

سخنگوی‌ سازمان غذا و دارو بیان کرد: داروخانه‌ها همچنان به دلیل مطالبات، مشکل نقدینگی‌ دارند؛ 3 میلیارد و 500 تومان بدهی زنجیره تأمین دارو است که عمده آن ناشی از تغییر مطالبات است.

عدم پرداخت به موقع مطالبات؛ عامل اصلی تمام مشکلات حوزه دارو

جهانپور‌ ادامه داد: سازمان‌های بیمه‌گر قول‌هایی در خصوص پرداخت مطالبات داده‌اند که این بدهی را پرداخت می‌کنند، علت اصلی تمام مشکلات در حوزه دارو پرداخت نکردن به موقع مطالبات از سوی بیمه‌هاست که اگر سازمان‌های بیمه گر این مطالبات را به روز پرداخت کنند مشکلی نخواهیم داشت.

وی افزود: اگر سازمان‌های بیمه‌گر پول را سر وقت به سیستم سلامت و حوزه دارو منتقل کنند مشکلات نقدینگی‌ داروخانه‌ها حل خواهد شد که در این صورت داروخانه‌ها پول شرکت‌های پخش را به راحتی خواهند داد اما مطلبی که مهم است در حال حاضر داروخانه‌ها طبق روال گذشته فعالیت دارند و مشکلی از نظر کمبود دارو نداریم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشکلی از نظر کمبود دارو نداریم و داروخانه‌ها همچون گذشته فعالیت می‌کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..